Re: Zarazliwa ciaza

Data: 2012-12-12 18:35:46
Temat: Re: Zarazliwa ciaza
Od: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org>

W dniu 2012-12-12 16:11, olo pisze:
> Ludzie robią to nagminnie, mogą, mogli i móc będą.

No i tak samo tym owczym pędem z takimi robisz z siebie ignoranta.

> Mylisz się znowu, nie NIC tylko wszystko. Jeżeli potraktować poważnie
> nieprawdę, to można WSZYSTKO co się chce "udowodnić", zarówno prawdę jak
> i nieprawdę.

Bla bla bla. Udowodnij więc jakąś nieprawdę jak potrafisz, tak żeby się
nie dało
tego obalić, czyli dojść do sprzecznego z nią wniosku, z tego samego
założenia.
Całkiem ci już odbija.

> Cała arytmetyka jest zawarta w algebrze a nie wiem na podstawie jakich
> kryterium ty te dziedziny rozróżniasz.

Gadanie nawet nie z gimnazjum lecz podstawówki. Arytmetyka zajmuje się
np. algorytmami do poprawnego i wydajnego przetwarzania działań na liczbach.
Algebra to całkowita abstrakcja, np teoria Galois, pozwala udowodnić, że
za pomocą 'zwykłych działań' nie da się rozwiązać równań stopnia 5-tego
i wyższych.

> Gdyby uczono cię matematyki na
> poziomie szkoły wyższej, to miałbyś pojęcie że współcześnie naucza się
> tylko i wyłącznie algebry liniowej, zwanej algebrą nad ciałem.

Tylko i wyłącznie to powinno się tępić nieuków jak ty. Nie wiesz ani co
to algebra,
ani co to ciało w algebrze. Nie słyszałeś ignorancie o algebrze
abstrakcyjnej,
ale nie ma powodu mącić ci w głowie, skoro wykładasz się na prostej logice.

> Ograniczając to ciało, do powszechnie używanych zbiorów liczb, oraz
> zakres dostępnych działań do podstawowych arytmetycznych uzyskasz bez
> trudu arytmetykę.

Buahaha. Szczyt idiotyzmu nagromadzony w tym zdaniu przekracza wszelkie
granice.
Jak chcesz np 'ograniczyć' ciało ? Nie no, to już jest jak gadanie ze
śpiącym.

> Z jakiej części moich wypowiedzi wysnułeś takie wnioski???

Przeczytaj jeszcze raz ten wątek to się dowiesz.

> Twoje wypowiedzi sprawiły że jestem przekonany, że twoja wiedza o tym
> czym jest algebra, logika matematyka to bardziej z lektury Pisma
> Świętego wynikają niż z zazwyczaj do tego celu używanych podręczników.

To sobie tak dalej myśl, i niech moja wiedza będzie dla ciebie
nierozwiązalną zagadką.

--
Nemrod Vargardsson

"Kto wstąpił do nieba i zstąpił? Kto zebrał wiatr w swoje garście?
Kto wody owinął płaszczem? Kto krańce ziemi utworzył?
Jakie jest Jego imię? - A jakie Syna? Wiadomo ci może?" - Prz 30,4