Re: Zarazliwa ciaza

Data: 2012-12-13 13:04:44
Temat: Re: Zarazliwa ciaza
Od: "olo" <o...@o...pl>

Użytkownik "Nemrod"

>Buahaha. Masz na myśli pałę z matmy na koniec podstawówki ?

Nie, wpis w indeksie :) Nie staraj się używać do mnie swoich kryteriów
oceniania wiedzy.

>Kolejny idiotyzm. Nie będę ci tego tłumaczył bo nie rozumiesz podstaw
>matematyki.
Wiesz doczytałem, wiem na podstawie jakiego kryterium można wyodrębnić z
algebry liniowej tę "abstrakcyjną". Ale sądzę że tobie trochę czasu jeszcze
zajmie zrozumienie tego - tak jednym zdaniem bez wklejek których nie
rozumiesz? Spodziewam się długiej ciszy.

>Nie ściemniaj. Twierdziłeś, że z nieprawdy można WSZYSTKO udowodnić.
>Już zmieniłeś zdanie ? No popatrz, jakby cię piorun trzasł.

Nie rozumiesz co się pisze, zresztą nierozumieniem imponujesz.

>Nie można, ponieważ błąd logiczny w dowodzie dyskwalifikuje cały dowód.

Na dzień dobry umawiamy się że mamy ten błąd, no wiesz gdzie.

pa
olo