Re: Zarazliwa ciaza

From: "olo" <o...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zarazliwa ciaza
Date: Thu, 13 Dec 2012 14:04:44 +0100
<k9vour$roi$1@news.icm.edu.pl> <ka2uns$6kn$1@node1.news.atman.pl>
<ka48ie$4n6$1@news.icm.edu.pl> <ka4f6p$lli$1@node1.news.atman.pl>
<ka4hts$onb$1@news.icm.edu.pl> <ka4lgu$sa5$1@node1.news.atman.pl>
<ka4odb$6nr$1@news.icm.edu.pl> <ka4pf0$l5$1@node1.news.atman.pl>
<ka4s9n$f4v$1@news.icm.edu.pl> <ka554g$ccp$1@node1.news.atman.pl>
<ka6voj$q2f$1@news.icm.edu.pl> <ka70ke$6d5$1@node1.news.atman.pl>
<ka71jj$tpj$1@news.icm.edu.pl> <ka71ph$7j8$1@node1.news.atman.pl>
<ka73ep$2dn$1@news.icm.edu.pl> <ka742n$a7e$1@node1.news.atman.pl>
<ka9fec$uiv$1@news.icm.edu.pl> <ka9n6f$uba$1@node1.news.atman.pl>
<ka9pk9$kfn$1@news.icm.edu.pl> <ka9rev$33j$1@node1.news.atman.pl>
<ka9t4k$s1c$1@news.icm.edu.pl> <ka9v2t$70n$1@node1.news.atman.pl>
<kaa6qq$h0t$1@news.icm.edu.pl> <kaaiq2$rld$1@node1.news.atman.pl>
<kac1ja$94k$1@news.icm.edu.pl> <kacfgh$ng9$1@node1.news.atman.pl>
<kachg9$av8$1@news.icm.edu.pl> <kacit3$r2l$1@node1.news.atman.pl>

Użytkownik "Nemrod"

>Buahaha. Masz na myśli pałę z matmy na koniec podstawówki ?

Nie, wpis w indeksie :) Nie staraj się używać do mnie swoich kryteriów
oceniania wiedzy.

>Kolejny idiotyzm. Nie będę ci tego tłumaczył bo nie rozumiesz podstaw
>matematyki.
Wiesz doczytałem, wiem na podstawie jakiego kryterium można wyodrębnić z
algebry liniowej tę "abstrakcyjną". Ale sądzę że tobie trochę czasu jeszcze
zajmie zrozumienie tego - tak jednym zdaniem bez wklejek których nie
rozumiesz? Spodziewam się długiej ciszy.

>Nie ściemniaj. Twierdziłeś, że z nieprawdy można WSZYSTKO udowodnić.
>Już zmieniłeś zdanie ? No popatrz, jakby cię piorun trzasł.

Nie rozumiesz co się pisze, zresztą nierozumieniem imponujesz.

>Nie można, ponieważ błąd logiczny w dowodzie dyskwalifikuje cały dowód.

Na dzień dobry umawiamy się że mamy ten błąd, no wiesz gdzie.

pa
olo