Zaczalem Atkinsa i w zwiazku z tym mam kilka pytan

31. Data: 2006-03-20 09:46:31

Temat: Zarlo, zarlo i zdechlo ;((
Od: "inż.Mamoń" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Droga Przyjaciolko

Jak juz pisalem jakies 2 tygodnie temu zaczalem Atkinsa...
I fajnie, po pierwszym tygodniu bylem o jakies 2 kg lzejszy i o jedna
dziurke luzniejszy w pasku;)
Ale po drugim - ZERO zmian ;((
Coooo jeeeest???

Dodam, ze w drugim tygodniu jadlem mniej ilosciowo niz w pierwszym i
bardziej liczylem wegle
A tu dupa ;(

Pomoz droga Przyjaciolko

Moze musze sie czyms wspomoc? (Np. Bio-Slimem)

--

Pozdrawiam służbowo

inż.Mamoń
t...@w...pl

Motocykliste zrozumie jedynie pies wystawiajacy pysk za okno jadacego
samochodu.

32. Data: 2006-03-22 11:13:01

Temat: Re: Zarlo, zarlo i zdechlo ;((
Od: Maciek <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"inż.Mamoń" wrote:

> Droga Przyjaciolko
>
> Jak juz pisalem jakies 2 tygodnie temu zaczalem Atkinsa...

Ja nie Twoj przyjaciel (no bo niby dlaczego) a juz napewno nie
przyjaciolka, ale zapytam:
A slyszales o kobiecie ktora stosujac atkinsa tak sobie zakwasila
organizm, ze 4 dni nieprzytomna byla i ledwo ja w szpitalu odratowali?
(ketoza to nazywali - o ile dobrze pamietam, ale moge sie mylic,nie znam
sie na atkinsie i tak sobie, tylko od niechcenia sluchalem co tam na radiu
beblali) .

33. Data: 2006-03-22 11:40:49

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Maciek napisał(a):
> (ketoza to nazywali - o ile dobrze pamietam, ale moge sie mylic,nie znam
> sie na atkinsie i tak sobie, tylko od niechcenia sluchalem co tam na radiu
> beblali) .

Maciek - wiec jak sie nie znasz to poznaj, zrozum a potem pisz.

Mamon - wszystko sie zgadza - 2 tyg miales spadki wody - dziwie sie, ze
tylko 2kg, ale niewazne. teraz dopiero zaczyna sie spalanie tkanki
tluszczowej - pod warunkiem, ze nie jesz za duzo kcal, ktore wg Atkinsa
sie nie licza. a sie licza

pozd
WiRAHA

34. Data: 2006-03-23 12:57:47

Od: "inż.Mamoń" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

***Czesc

WiRAHA wrote:

> Mamon - wszystko sie zgadza - 2 tyg miales spadki wody - dziwie sie,
> ze tylko 2kg,

***W zasadzie w pierwszym tygodniu. W drugim nic sie nie dzialo, mimo
ze ograniczylem obfitosc posilkow i pilem wiecej wody

ale niewazne. teraz dopiero zaczyna sie spalanie tkanki
> tluszczowej - pod warunkiem, ze nie jesz za duzo kcal, ktore wg
> Atkinsa sie nie licza. a sie licza

***Hmm... Troche trudno pogodzic "niskokaloryczne" i "tluste"

35. Data: 2006-03-24 10:00:57

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam służbowo
>
> inż.Mamoń

spoko spoko dasz rade , tak bedzie a potem znowu skoczy waga w dol nie
przejmuj sie waz sie regularnie
i co miesiac sie dokladnie mierz bo mozesz gubic brzuch a masa bedzie taka
sam ja tak mialem pod koniec stosowania Atkinas i jezdzie na rowerku masa
stala a ja znikalem w oczach

--
Niedzwiedz
Start 6x6 ,Fuji i Stałki

preparat anry
brzuszki
gazeta: "Codziennie piję oliwę z oliwek i jem ryby"
zobacz przepisy na Pizzę
Oryginalne przepisy na pizzę z Pizza Hut i skrzyd.z KFC