Zatoki przynosowe

1. Data: 2001-01-14 15:14:47

Temat: Zatoki przynosowe
Od: "Robert" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Czy ktoś zna jakieś dobre konwencjonalne lub niekonwencjonalne metody
leczenia ww. Metody takie jak punkcja czy nagrzewanie DKF w moim przypadku
na niewiele się zdają.
pozdrawiam ROBERT

2. Data: 2001-01-14 21:58:33

Temat: Re: Zatoki przynosowe
Od: Robert Pyzel <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 14 Jan 2001 16:14:47 +0100, "Robert" <r...@a...pl> wrote:

>Witam. Czy ktoś zna jakieś dobre konwencjonalne lub niekonwencjonalne metody
>leczenia ww. Metody takie jak punkcja czy nagrzewanie DKF w moim przypadku
>na niewiele się zdają.

Ja na długi czas poprawiłem stan zatok, po zalaniu ich solanką (dość
stężoną :-(. W Ciechocinku skakałem z wieży do basenu solankowego i
trochę mnie przeniosło i dobiłem do dna . Roztwór soli podrażnił
strasznie, przez tydzień chodziłem z cieknącym nosem, ale potem przez
rok nie miałem kataru. Nie wiem, czy mogę to polecać innym, ale na
pewno jest niekonwencjonalne.
--
"Z porządnym człowiekiem zawsze można przekąsić."

Alkohol
Ból kolana
Re: "Zubożony" uran - syndrom bałkański
palenie