Re: Zatrzymać zło.

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Zatrzymać zło.
Date: Thu, 19 Feb 2015 12:20:40 +0100

Trybun pisze:
> [...]
ji_przemocowej.pdf

> [...]
> ale mam wręcz odmieni zdane. Ot choćby to że to socjalizm niewoli
> człowieka w kwestiach światopoglądowych. . Autorzy wydają się być
> takimi samymi oszołomami jak tamci, tylko ma się rozumieć w odwrotna
> stronę.
>
> Natomiast co do tej Konwencji to największe moje zdziwienie spowodowało
> to że ani słowa w nim o prawach mężczyzn do godnego życia. Czy tam są
> jakieś debile skoro nie wiedzą że tak średnio licząc w 1/3 przypadków ta
> przemoc w rodzinie polega na tym że to baba pierze chłopa i maltretuje

Co do przemocy fizycznej to dominują w niej mężczyźni natomiast w
przemocy psychicznej i manipulacji dominują w 100% kobiety. Bo nie
ograniczają się tylko do bezpośredniej przemocy w stosunku do swoich
mężów. Manipulują instytucjami państwowymi odgrywając role
pokrzywdzonych w taki sposób by winnym okazał się zawsze mężczyzna. Te
instytucje, rzekomo służące walce z przemocą w rodzinie w rzeczywistości
pozostają na usługach kobiet.

Nie chodzi mi o to by karać kobiety za manipulację ale o to by
uzmysłowić społeczeństwu, że problem przemocy tkwi w błędnym wychowaniu
dzieci, że problem zaczyna się od zakazu. Wszak ZAKAZ jest aktem
przemocy, a szczególnie zakaz stosowany przez dorosłego (rodzica) w
stosunku do dziecka.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/