Re: Zatrzymać zło.

Data: 2015-02-19 13:34:31
Temat: Re: Zatrzymać zło.
Od: LeoTar <L...@w...pl>

Trybun pisze:

> P.S. Ale nie to lanie było najgorsze, a jego błagalne prośby aby już
> przestała bić...

Bo spróbowałby ją tknąć to by go współbiesiadnicy zaciukali. I ona była
tego świadoma dlatego go tak skutecznie obiła. Chyba przyznasz, że
oprócz przemocy fizycznej, którą zastosowała, manipulowała pozostałymi
facetami. A kobiety? No cóż, działa spisek jajników. Tak na wszelki
wypadek, ku przestrodze innych mężczyzn, których kobitki muszą trzymać
pod butem i w strachu.

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/