Re: Zatrzymać zło.

Data: 2015-02-22 08:35:18
Temat: Re: Zatrzymać zło.
Od: LeoTar <L...@w...pl>

glob pisze:
> XL

> A dlaczego fanatycy przypisują że ci co żyją nie zostali abordowani,
> przecież była za komuny legalna, fanatycy nie pojmują że jest to
> wybór a nie jakiś przymus.

O ile mi wiadomo to wyboru dokonuje się przed faktem a nie po fakcie.
Tak samo jest z poczęciem dziecka: powinna to być wspólna decyzja
przyszłej matki i przyszłego ojca podjęta przed zapłodnieniem. Jeżeli
dzieje się inaczej to znaczy, że mamy do czynienia ze zwierzętami, które
kierują się wyłącznie instynktownym parciem do zachowania gatunku. Pod
ty względem ludzkość nie oddaliła się zbytnio od świata zwierząt chociaż
w marzeniach wydaje się nam, że czymś się od zwierząt odróżniamy. Nadal
jesteśmy banda dzikusów, która w sprawach prokreacji i zachowania
gatunku nie kieruje się świadomością lecz instynktem.

> Matka go chciała to go urodziła, a teraz
> matki rodzą nie mogąc mieć z różnych powodów i te dzieci mają
> przejebane, ale przecież jakimś dziwnym trafem dobro dziecka się nie
> liczy, tylko tępy bat fanatyzmu, który oprócz katowania kobiet
> niczego nie zmienił, ale przecież o torturowanie kobiet chodzi a nie
> dobro dzieci. I ten babsztyl wstrętny ze wsi, bezmózgi, jak sra z
> nienawiści.

Czy myślałeś kiedyś o tym jakie czym kierują się kobiety decydując się
na dziecko?

Co to takiego instynkt zachowania gatunku?

Dlaczego niektóre kobiety decydują się samotnie wychowywać dziecko skoro
do prawidłowego rozwoju dziecka są potrzebni oboje rodzice?

Czy altruizm kobiet nie jest aby egoizmem, którym "wynagradzają" sobie
brak poczucia własnej wartości wyniesiony z domu rodzinnego?

Czy dziecko nie jest tym, dzięki któremu kobieta chociaż częściowo
odzyskuje poczucie własnej wartości?

Czy dziecko nie jest podporą dla kobiety wyzwalającej się z zależności
od mężczyzny?

Dlaczego wreszcie w wielu mitach i religiach Kobieta jest zarazem
uosobieniem dobra i zła?

--
LeoTar
Rozmowy z LeoTar'em. @ http://leotar.friko.pl/fall_2014/