Re: Zatrzymać zło.

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 22 Feb 2015 05:06:32 -0800 (PST)
<4tx2s5k6new8.yhta1yk96gi6$.dlg@40tude.net>
<mc7vjc$ei8$2@node2.news.atman.pl> <mc8ata$9o6$1@node1.news.atman.pl>
<54e7b3ed$0$19691$65785112@news.neostrada.pl>
<mc8ec7$brq$6@node1.news.atman.pl> <mc9h6n$g20$2@node1.news.atman.pl>
<2...@g...com>
<1...@4...net>
<6...@g...com>
<1wxytch7zf32m.oirm5h24kmkg$.dlg@40tude.net>
<a...@g...com>
<19sr5uvyi5joo$.obxchyb7ey2t.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Zatrzymać zło.
From: k...@g...pl

W dniu niedziela, 22 lutego 2015 13:30:33 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
dziedzina mojego zycia i zupelnie nieistotna, ze teologiczne podejscie do moralnosci
i spraw etyki, jest mi obojetne

> Widzę,że to,o czym mówię, jest poza Twym zakresem rozumowym, niestety.

ale jakim rozumowm? jak czegos nie ma to nie ma, na cholere zastanawiac sie co by
bylo gdyby? ze jestem jakos komus potrzebny to wynika jedynie z tego ze jestem. gdyby
mnie nie bylo to wszelkie konstelacje bylby zupelnie inne. inny sposob moich
uwarunkowan bytowych jest czysta nadinterpretacja. nasza swiadonosc jest niedlacznym
atrybutem naszego bytu biologicznego. jak narazie nie ma zadnych przeslanek na to by
bylo inaczej. a jesli juz mialby ten inny byt istniec, to skad pewnosc ze w ludzkiej
postaci. moze w formie ameby?