Zawód:Pediatra

1. Data: 2002-03-12 20:59:37

Temat: Zawód:Pediatra
Od: "PATRICO" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Chodzę do klasy o profilu biologiczno-chemicznym i w tym roku mam zamiar
zdawać na Akademie Medyczną w Poznaniu.Tak się złożyło ,że moim marzeniem
było ,jest i będzie zostać Pediatrą.Jak mi się nie uda spróbuje za rok.
Chciałbym poznać Wasze zdanie na temat Pediatrów :Czy dobrze że osobnik
rodzaju męskiego chce wykonywać taką pracę?Ja zawsze znajdywałem wspólny
język z młodszymi i odziwo czułem się lepiej niż z dorosłymi (nie narzekają
tak bardzo:) Więc cóż mi zostaje chyba pójde porobić testy w końcu chce tam
zdać...
Pozdrawiam
PATRICO
www.patrico.tk
p.s Może ktoś z grupowiczów posiada materiały przygotowawcze , zestawy pytań
(takie jak na egzaminach 40-fizyka 40-biologia 40-chemia)z zeszłych lat na
Medycyne?

2. Data: 2002-03-12 21:56:58

Temat: Re: Zawód:Pediatra
Od: "HarryHaller" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weź sobie najpierw spis wszystkich kierunków na wszystkich uczelniach
na których ewentualnie mógłbyś wylądować.
Przyjżyj się dokładnie i jeśli stwierdzisz , że rzeczywiście do niczego
innego się nie nadajesz , to zdawaj na medycynę.
Co do pediatrii to najpierw trzeba przecierpieć 6 lat , później staż,
dalej egzamin państwowy ( który dla ciebie może już będzie zorganizowany tak
jak powinien być )
I jeśli nadal będziesz chciał byc pediatrą to wtedy porozmawiamy.

______________________
What`s gonna be, gonna be.

3. Data: 2002-03-13 13:21:34

Od: "Magdalena" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj... po 6ciu latach medycyny pozbyłam się wszelkich marzen wyobrażeń a
nawet radości z tego że koncze studia i za pare miesie cy zdobędę
"upragniony" zawód... i jedno postanowiłam: moje dzieci pójda na medycynę
chyba PO MOIM TRUPIE! Żałuje że nie wybrałam innych studiow, bo przez 6 lat
skutecznie stłamszono we mnie wszelkie ambicje, chęci i pragnienia. kiedyś
chciałam być neurologiem dziecięcym. teraz wiem, że jeśli chcę tracic pół
życia (jeśli nie całe) to moge to próbować... wiesz, na cmentarzu, obok
mojego Taty jest pochowana 30letnia lekarka 9zmarła na raka). Rozmawiałam
kiedyś z jej matką i ona powiedziała coś takiego: córka miała tyle planów,
tyle marzeń... i wszystko odkładała na później bo najpierw nauka a potem
przyjemności... i nic nie zaznała z tych przyjemności, tylko ciągły kierat.
wszystko odkładała na później i nie doczekala... Od tego czasu przestałam
się tyle uczyć... tak wyglada medycyna: jeśli masz ambicje dr judyma to
owszem, ale jesli nie to lepiej zawczasu zajmij sie czymś innym. a dziećmi
możesz sie zajmować w ramach wolontariatu. magdalena

4. Data: 2002-03-14 20:07:57

Od: "Karolina" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej! nie do konca sie zgadzam. Jestem na 4-tym roku i jestem bardzo
zadowolona i nie siedze caly czas nad ksiazkami, jak moja poprzedniczka. Mam
czas dla siebi i przyjaciol. A co do tłamszenia: mysle, ze dotyczy to
wszytskich uczelni panstwowych. Przyznaje jednak, ze gorzej widze przyszlosc
po skonczeniu studiow...

5. Data: 2002-03-24 23:02:54

Od: jotem <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2002-03-24 23:05:38