Zazdrosc

41. Data: 2003-03-07 09:29:57

Temat: Re: Zazdrosc
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:

> I tak nie napisałem, co myślę o facecie, który to przy pełnej lodówce
> ląduje w szpitalu z niedożywnieniem ;-PP

I mnie swierzbily paluszki swierzbily.... ;)
pzdr
agi
PS wedle niektórych szkol konie jezdzieckie tresuje sie tak aby zatracily
naturalny instynkt samozachowawczy. Skutkuje to tym, ze bez sygnalu jezdzca kon
nic nie zrobi i np. przy upadku nie podeprze sie, nie spróbuje nawet chronic i
upadnie doslownie na pysk jesli jezdziec nic nie zrobi ... myslalam, ze u ludzi
nie da sie tego odruchu ot tak wykorzenic.

42. Data: 2003-03-07 10:49:07

Od: " Piotr" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem zaskoczony iloscia odpowiedzi na temat zazdrosci.
Mysle, ze wiekszosc tu piszacych jest zazdrosna o swoja druga polowe tylko
sie nie przyznaje. Fakt z mojego postu wynika ze chodzi mi o tesknote i
martwienie sie o ukochana, ale tez jest troszke zazdrosci. Teraz kilka faktow
dla Duni. Pracuje z ukochana w jednej firmie. Jedzie nie sama lecz z jednym z
pracownikow.
Jeszcze raz dziekuje prawie wszystkim za bardzo ciekawe, madre i majace tresc
odpowiedzi. Jej wyjazd ma sie odbyc w lipcu.

43. Data: 2003-03-07 10:49:50

Od: " Piotr" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
odpowiedzi. Jej wyjazd ma sie odbyc w lipcu do Filandii. Promem oczywiscie.

44. Data: 2003-03-07 11:13:38

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

boniedydy wrote:
> Wiesz, jakoś nie mogę. Pod tym hasłem zagazowano półtora miliona
> ludzi. Wolałabym w dyskusji używać innych argumentow.

To hasło brzmiało "Arbeit macht frei".
Podobno słowa wypowiedziane w języku mistrzów (np "Ojcze nasz" w aramejskim)
nabierają energetycznie większej mocy.

;-)

puchaty

45. Data: 2003-03-07 12:51:11

Od: "Gandalf" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> wrote in message news:16605-1047041242@213.17.138.62...
> A niektórym zazdrośc spier... życie.
> ;-)))
A ja sie nie smieje... :(

46. Data: 2003-03-07 12:52:14

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

47. Data: 2003-03-07 13:41:41

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> A ja sie nie smieje... :(

Od pewnego poziomu można już tylko:
"albo się śmiać, albo powiesić" - drugie już przeszedłem pozostaje mi
tylko pierwsze ;-)))

(zgodnie ze starą prawdą:
"Prawdziwie śmiać się potrafi ten kto wypłakał już wszystkie łzy"
)
;-)))

Pozdrawiam
Qwax

48. Data: 2003-03-07 14:48:28

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Piotr" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mysle, ze wiekszosc tu piszacych jest zazdrosna o swoja druga polowe tylko
> sie nie przyznaje.

?
Jak to się nie przyznaje, przecież piszą że też są zazdrośni i albo im to
nie przeszkadza, bo:
- są zazdrośni, ale nie tak by rujnować tym związek
- uważają zazdrość za składową miłości
- traktują ją jako "pieprz" do posiłku
itp.
albo "pracują" nad nią by się jej pozbyć.

Sowa

49. Data: 2003-03-07 22:03:03

Od: "Rally" <r...@u...antyspam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik puchaty <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b49heq$c6l$...@n...onet.pl...

Dzieki wielkie ze chcialo Ci sie tyle naipsac o Milosci !!!

> W TEJ miłości nie ma miejsca na zazdrość. Jest ona dla mnie ideałem, który
> (nieudolnie) staram się osiągnąć.

Zycze Ci abys jednak osiagnal.

50. Data: 2003-03-08 16:20:43

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To naprawdę nie jest niemozliwe,
wystarczy tylko bardziej kochać niż mieć tę drugą osobę

Jacek

Użytkownik "Rally" <r...@u...antyspam.wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik puchaty <p...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:b49heq$c6l$...@n...onet.pl...
>
> Dzieki wielkie ze chcialo Ci sie tyle naipsac o Milosci !!!

> Zycze Ci abys jednak osiagnal.

Czy waszym zdaniem ma to sens ??? Prosze o info
Kielce-wideofilmowanie
Krakow - usługi fotograficzne
Spelnianie marzen a dobro rodziny
czemu rodzina stała się polem gdzie poszukuje się patologii