Zbedne "wasy" u kobiet - jak sobie radzic?

1. Data: 2005-01-25 01:13:23

Temat: Zbedne "wasy" u kobiet - jak sobie radzic?
Od: "..." <gabrielSPAM_f(...........)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposob usunac zbedne owłosienie na twarzy w postacia tzw. wasow ktore
są objawem nadmiaru jakiegos tam hormonu?
Wosk? Penseta? Moze maszynka od chłopaka :D?
Jak sobie radzicie Wy kobiety ktore ten problem macie?
Ktore metody na jaki czas są skuteczne, co ile czeba powtarzac?

2. Data: 2005-01-25 09:41:14

Temat: Re: Zbedne "wasy" u kobiet - jak sobie radzic?
Od: "Emi" <e...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

... wrote:
> [...]
> Jak sobie radzicie Wy kobiety ktore ten problem macie?
> Ktore metody na jaki czas są skuteczne, co ile czeba powtarzac?

co prawda wąsów nie mam ale polecałabym wosk.... usunie włoski na
dłuzej, a potem odrastają jaśniejsze i słabsze...

ponodobno najlepsze efekty( trwałe!) można osiągnąć przez depilację
laserową (4-5 zabiegów, każdy raz na miesiąc), jednak to jest droga
impreza....

--
e_m_i_

"Ci,co poznali mrok, światło kochają;
Oczekują świtu, nocy się lękając." Dean R. Koontz

3. Data: 2005-01-25 11:22:45

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> co prawda wąsów nie mam ale polecałabym wosk.... usunie włoski na
> dłuzej, a potem odrastają jaśniejsze i słabsze...

A przede wszystkim należałoby może zbadać się na hormony i poddać
ewentualnie terapii, jeśli wąsy faktycznie są duże (bo mam np.
koleżankę, która chodzi wyskubywać wąsy regularnie, z tym, że te wąsy
widzi tylko ona i kosmetyczka, która na niej zarabia ;) )

Paulina

4. Data: 2005-01-25 11:53:09

Od: "..." <gabrielSPAM_f(...........)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> koleżankę, która chodzi wyskubywać wąsy regularnie, z tym, że te wąsy
> widzi tylko ona i kosmetyczka, która na niej zarabia ;) )

Jakie to badanie?
Czy po wosku nie wyrastają mocniejsze?
Co jaki czas trzeba woskowac?
Mozna samemu czy lepiej u kosmetyczki?

5. Data: 2005-01-25 11:59:30

Od: "PaulinaW" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "" <gabrielSPAM_f(..)@wp.pl> napisał w wiadomości
> Jakie to badanie?

Trzeba oznaczyć hormony płciowe. Dokładne wskazania i ich zasadność musi
określić lekarz endokrynolog.

> Czy po wosku nie wyrastają mocniejsze?

Nie.Wosk wyrywa z cebulkami, a to osłabia na dłuższą metę.

> Co jaki czas trzeba woskowac?

Indywidualne uwarunkowania grają największą rolę. Standardowo koło 2
tygodni - miesiąca powinien być spokój.

> Mozna samemu czy lepiej u kosmetyczki?

Można samemu - tyle, że trzeba mieć samozaparcie, żeby szarpnąć
plasterek z woskiem raz a dobrze ;)

Paulina

6. Data: 2005-01-25 16:06:14

Od: "Glan" <glan79[usun to]@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja używam specjalnych plastrów woskowych do twarzy (do nabycia w drogerii
np; tanita). Najpierw raz na miesiąc, teraz raz na dwa bo są słabsze.
Ostrzegam, że trochę boli. Powodzenia!
Gosia

7. Data: 2005-01-25 16:19:40

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emi" <e...@v...pl> napisał w wiadomości

> co prawda wąsów nie mam ale polecałabym wosk.... usunie włoski na
> dłuzej, a potem odrastają jaśniejsze i słabsze...

odradzam - to zbyt delikatne mce, jak pachy, czy bikini. samemu bardziej
boli, u kosmetyczki tez boli, choc mnie, ale potem robia sie krostki,
zaczerwienienia. a wiele lepiej jest uzyc chemicznego depitalora sally
hansen - nic wiecej po ni nie odrasta!

> ponodobno najlepsze efekty( trwałe!) można osiągnąć przez depilację
> laserową (4-5 zabiegów, każdy raz na miesiąc), jednak to jest droga
> impreza....

bardzo droga:(

8. Data: 2005-01-26 10:23:12

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości

> [...]
> boli, u kosmetyczki tez boli, choc mnie, ale potem robia sie krostki,
> zaczerwienienia. a wiele lepiej jest uzyc chemicznego depitalora sally

...a ten srodek nie uczula i nie robia sie zaczerwienienia tudziez krostki?
I na pewno owlosienie nie odrasta???
Pytam tak, bo za bardzo nie chce mi sie wierzyc, ze pojawilo sie cos ...
"idealnego"(?)

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

9. Data: 2005-01-26 17:13:54

Od: "tadek g" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> wrote in message
> [...]
> boli, u kosmetyczki tez boli, choc mnie, ale potem robia sie krostki,
> zaczerwienienia. a wiele lepiej jest uzyc chemicznego depitalora sally

witam
a który to może być ten właściwy?
http://dw.pedet.pl/exec.php?C=Sz2&S1=LINIA&ESID1=701
2024

10. Data: 2005-01-26 18:32:01

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iwona_s" <i...@T...pl> napisał w wiadomości

> ...a ten srodek nie uczula i nie robia sie zaczerwienienia tudziez
krostki?

MI nie. z tym, ze ja nie jestem alergiczka. a przy wosku silem odrywanego z
tak delikatnej czesci ciala mialam problemy. poza tym - zeby wosk zlapal,
trzeba bylo troche "wyhodowac", z preparatem robie to kiedy chce i zwieksza
moj komfort.

> I na pewno owlosienie nie odrasta???

a gdzie ja napisalam, ze nie odrasta?:) odrasta, tylko, ze tyle ile bylo
wczesniej, bo w gazetach straszono, ze odrasta wiecej.

> Pytam tak, bo za bardzo nie chce mi sie wierzyc, ze pojawilo sie cos ...
> "idealnego"(?)

gdyby wymyslono, sama zlozylabym sie na nobla:)

zakresy ruchomosci w stawach biodrowych u dzieci w wieku 1-2 lat
Słodycze? Czy nadmiar może spowodować jakąś chorobę?
pasta do zębów
dusznosci, trudnosci z przelykaniem, nikt nie wie co;/ [dlugie]
Konflikt serologiczny