Zbrodniarze w fartuchach

211. Data: 2011-03-01 21:24:26

Temat: Re: Zbrodniarze w fartuchach
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Vide: dewotki chociażby.

--
CB

212. Data: 2011-03-01 21:32:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Co do głupoty, to mogę się zgodzić, ale irracjonalizm to
> bardziej jednak domena kobiet IMHO.

Twoje skromne zdanie akurat w tym wypadku w ogóle nie jest skromne, a li
tylko poparte Twoim osobistym doświadczeniem w tym temacie. Zapewniam
Cię mężczyźni potrafią być irracjonalni, ba znam całą masę irracjonalnie
funkcjonujących mężczyzn.

--

Paulinka

213. Data: 2011-03-01 21:35:06

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Vide: dewotki chociażby.

Dewota/dewotka:
Za słownikiem języka polskiego : człowiek świętoszkowaty, przesadnie
religijny; bigot; pobożniś.

--

Paulinka

214. Data: 2011-03-01 21:39:21

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> <<... Nawet największa liczba pozytywnych eksperymentów nie dowodzi
> bezspornie słuszności teorii, ale już pierwszy negatywny staje się jej
> grobem...>>
/.../

Tak zupełnie na marginesie, chyba byłoby łatwiej, gdybyś założył, że ode
mnie też możesz czegoś się dowiedzieć i z zaciśniętymi zębami przeczytał
jednak DOKŁADNIE to co piszę. Wtedy nie wyświetlałbyś mi tych
oczywistości. Nie mam wprawdzie poczucia zmarnowanego czasu, ale mam
wrażenie, ze można by z ciebie czasem "wycisnąć" więcej - szkoda że
szybko się zniechęcasz. Of korz nie zmuszam ;-)

pozdrawiam
vonBraun

215. Data: 2011-03-01 21:40:37

Od: "zeusx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Martwica mózgu" <7...@m...pl> napisał w wiadomości
b.googlegroups.com...
Klauzula sumienia. Aptekarze walczą o prawo odmówienia sprzedaży leku

Czyli takie socjalistyczne myślenie. A wystarczy rządać prawa do swobodnego
zawierania umów i wolności handlu. Nie było by kretyńskich przepisów
mówiących gdzie kto może lub nie może palić, ktomoże a kto nie może
sprzedawać tego czy owego. W prywatnej aptece powinienem mieć prawo odmawiać
co drugiemu sprzedaży plastrów. Najwyzej bym poszedł z torbami.
zx

216. Data: 2011-03-01 21:41:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Większe predyspozycje do irracjonalizmu u kobiet potwierdza
również nauka. ;)

--
CB

217. Data: 2011-03-01 21:45:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałem tylko sprawdzić kto-zaś podaje "receptę" na rozumność:
osoba rozumna, czy tłuczek.

Sprawdziłem.
Wynik nie pozwala mi kontynuować wzajemnej wymiany dywagacji
w tym wątku.

Nie oczekuj ode mnie, że zgodzę się na "masakrowanie" nauki
vb-izmem dla towarzystwa, czy cuś.
No sorry.

--
CB

218. Data: 2011-03-01 21:46:14

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

vonBraun pisze:

> [...]
> wrażenie, ze można by z ciebie czasem "wycisnąć" więcej - szkoda że
> szybko się zniechęcasz. Of korz nie zmuszam ;-)

Swoją droga ciekawie się spogląda na zderzenie dwóch osób, które zwykle
mają rację, wg swojej własnej opinii :)

--

Paulinka

219. Data: 2011-03-01 21:49:16

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Większe predyspozycje do irracjonalizmu u kobiet potwierdza
> również nauka. ;)

Przykłady!! i YT !! ;)

--

Paulinka

220. Data: 2011-03-01 21:53:04

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeden z lepszych przykładów to tzw "szkoła uwodzenia" kobiet
- wg zapewnień "wtajemniczonych" - z ~powodzeniem
wykorzystująca irracjonalizm pań.

Stosowne reklamówki są obecne oczywiście na YT, też.

--
CB

> Przykłady!! i YT !! ;)

Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!