Zbrodniarze w fartuchach

291. Data: 2011-03-02 17:10:11

Temat: Re: Zbrodniarze w fartuchach
Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-03-02 16:22, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

==================

> No to skąd się wziął? Spadł z obłoków?

> W moim przekonaniu- został stworzony przez Boga. A Ty- jak uważasz?

Z pępkiem czy bez?

Qra

292. Data: 2011-03-02 17:12:38

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Z pępkiem czy bez?

Z wyrostkiem, koscia ogonowa, oraz niemal zniknieta umiejetnoscia poruszania
uszami.

...sadzisz, ze jest w stanie zalapac?

293. Data: 2011-03-02 17:18:24

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-03-02 18:12, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Qrczak" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> Z wyrostkiem, koscia ogonowa, oraz niemal zniknieta umiejetnoscia
> poruszania uszami.
>
> ...sadzisz, ze jest w stanie zalapac?

W tej chwili najbardziej jednak interesuje mnie pępek.
Bo bez wyrostka się jakoś wygląda, a bez pępka... tragedia...

Qra

294. Data: 2011-03-02 17:21:48

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-03-02 18:00, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> [...]
>
> Czyli- nie dopuszczasz do siebie, że może po prostu nie zrozumiałeś tego
> projektu? To na temat- kiedyś przytaczałem tu pracę (przy okazji
> szczepionek)- jakie korzyści ma ludzkość z tego, że istnieją choroby
> typu variola vera, i jakie straty wynikają z ich całkowitej likwidacji
> (np powstanie nowych szczepów chorób). Niedawno odwoływałem się do mojej
> ulubionej teorii społecznej- żeby społeczeństwo funkcjonowało, musi
> istnieć margines: złodziei, bandytów, prostytutek, homoseksualistów,
> umysłowo chorych, etc. Bez tego marginesu społeczeństwo- paradoksalnie-

I dlatego homo trzeba leczyć? Po co? To zaburzy zdrowotność społeczeństwa!

Qra

295. Data: 2011-03-02 17:22:32

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-03-02 18:06, niebożę Ghost wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

> ojapierdziele

Ciii... Wachowscy mają pewnie przecieki z Góry.

Qra

296. Data: 2011-03-02 17:27:38

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-02 16:03, performerka pisze:
> W tym(od strony emocjonalnej), ze jak kto potrzebuje sie jedynie wyzyc
> jak tepy zwierze, albo
> uzywa z kim popadnie gdzie popadnie i jak popadnie, to moze
> satysfakcjonuje to 'doraźne' zabezpieczenie

Aaa, czyli masz z prezerwatywami złe skojarzenia. Trzeba było tak od
razu zamiast generalizować.

Oszczędzę Ci moich emocjonalnych skojarzeń z tabletkami.

Ewa

297. Data: 2011-03-02 17:28:39

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-03-02 17:55, niebożę zdumiony wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości
>
> Trudno byłoby uznać takiego Neandertalczyka za zwierzę.

Trudno i niektórych ludzi uznać za człowieka.

Qra

298. Data: 2011-03-02 17:29:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup

=================
> Skoro skokowo- to_nie_była_ewolucja. Z definicji, ne spa?

A kto powiedzial, ze ewolucja musi byc funkcja ciagla?
Z jednej strony optujesz za holizmem, ale do ewolucji juz nie pasuje ci
jego zastosowanie?
Żeby dyskutować, trzeba zdefiniować pojęcia. Ewolucjonizm==>ciągłość.
Holizm- to coś, co jest przez darwinistów wykpiwane.

=================
> Z Twoją inteligencją, wdziękiem i kulturą osobistą- to chyba będziesz
> musiał jedynie sam z sobą:-)

Nie sadze aby wdziek czy kultura graly tu jakas role, bo na jednego
mojego 'gnoja' dostaniesz tu od innych 10 kurew i jeszcze bedziesz
cieszyl jape.
To, że ktoś fluga gorzej niż Ty- w niczym nie usprawiedliwia Ciebie.

Natomiast faktycznie inteligencja moze byc bariera w porozumieniu.
Dla mnie twoje pierwsze zdanie, w ktorym negujesz ewolucjonizm na rzecz
kreacjonizmu bez zadnych lub conajmniej niepowaznych argumentow na jego
poparcie dyskredytuje ciebie jako rozmowce.
Kazda nauka jest przejsciowa i w raz z rozwojem napotyka takie
reprezentacje fizyczne, dla ktorych nie ma dalej zastosowania.
Dlatego oczekiwanie scislego dowodu w tak rozleglej dziedzinie jest
poprostu niepowazne.
Ale nauka nie przyjmuje niepotrzebnych założeń. Tnie wszystko brzytwą
Ockhama aż furczy. A tu jakoś przyjmuje zupełnie do niczego niepotrzebne (z
naukowego punktu) założenie, i jeszcze się przy nim upiera. No to cos tu nie
gra, czyż nie?

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

299. Data: 2011-03-02 17:30:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup

Dnia 2011-03-02 16:39, niebożę Chiron wylazło do ludzi i marudzi:
> Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup
.pl...

=================

> A nie było tam jakiegoś szlachetniejszego tworzywa?

> No a co masz do zarzucenia glinie i boskiemu tchnieniu? Ty uważaj, bo
> wasz ród to w ogóle z żebra mojego:-)

Nasz ród? A to Ty jesteś jakaś małpa?
Wiesz- cicho siedź...żona tak do mnie mówi- bom nadmiernie owłosiony:-)

--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

300. Data: 2011-03-02 17:30:46

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Qrczak" napisał w wiadomości grup

> No to skąd się wziął? Spadł z obłoków?

> W moim przekonaniu- został stworzony przez Boga. A Ty- jak uważasz?

Z pępkiem czy bez?

A Ty- jak myślisz?
--

Chiron