Zbrodniarze w fartuchach

191. Data: 2011-03-01 20:27:41

Temat: Re: Zbrodniarze w fartuchach
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vonBraun" napisał w wiadomości grup

Chiron wrote:

> [...]
> zaburzenie funkcjonowania mózgu jako całości."
>
> Jeśli z tych opisów wynika w jakikolwiek sposób, że uszkodzeniem mózgu
> będzie się zajmował psycholog, a nie neurolog czy psychiatra- to nie wiem,
> jak Cię przekonać. Ba! Wręcz jestem bardzo zdziwiony, ze względu na to
> czym- jak rozumiem- zajmujesz się na co dzień, że nie rozróżniasz. Czy
> spotkałeś psychologa, wystawiającego receptę? A leczącego uszkodzenie
> mózgu? Owszem- spotkałem się ze współpracą psychiatrów z psychologami-
> najpierw pacjenta "wyrównywano" lekami u psychiatry, potem szedł do

Czytaj więcej.
"To narzędzie do rozwiązywania problemów nie jest w stanie ci pomóc"

Sorki- podałem Ci coś, co IMO ewidentnie przeczy postawionej przez Ciebie
tezie (psycholog zajmie się człowiekiem z uszkodzonym mózgiem). Podałem Ci
konkrety- wybrane bez problemów z wiki- google wypluło tysiące wyników. W
zamian Ty mi piszesz: "Ja mam rację- bo tak".
vonBraun- - trzeba było tak od razu: masz rację:-)
no chyba że napiszesz coś konkretnie- co chociażby podważy cytaty z wiki,
które podałem.
--

Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

192. Data: 2011-03-01 20:31:37

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

============================

> [...]
> vonBraun- - trzeba było tak od razu: masz rację:-)
> no chyba że napiszesz coś konkretnie- co chociażby podważy cytaty z

Nie. Przyczyna mojej niechęci do dyskutowania jest zupełnie inna. Pogódź
się z tym
vB

193. Data: 2011-03-01 20:33:28

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przenosisz wątek w inne miejsce i zmieniasz temat.
To ma być przejaw ewolucjonizmu, czy kreacjonizmu?

Napisałem wyraźnie na czym polega(-łby) ewolucjonizm bez aktów
kreacjonizmu, oraz podałem przykłady tegoż.

"Patrzę na wszystko, ale widzę tylko to co chcę." - to takie
irracjonalne, że zwykle utożsamiane z kobietami. ;)

To teraz może jednak odpowiesz: jak sklasyfikować (wg twojej
"recepty") IDIOTĘ przekonanego, że TEORIE naukowe sa oparte
na dowodach i faktach naukowych?

A może utożsamiasz się z takim podejściem i włącza ci się
"błąd wewnętrzny" w obliczu takiego "zadania"?
Włącza ci się?

Jeśli tak, to nie ma sprawy: przeproś i napisz, że nadal zupełnie
nie wiesz o co mi chodzi, czy cuś...
i po sprawie...?

To jak: włącza ci się???

--
CB

194. Data: 2011-03-01 20:37:41

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> OK, ewolucyjność jest uzasadniona naukowo.
>
> Ale "rządzi" niepodzielnie tylko do momentu, gdy nie zechcesz mieć
> np nerek świni nadających się do przeszczepu ludziom...
> oraz w ogóle osób zdolnych do przeszczepiania ludziom np nerek.
>
> No chyba, że udajemy, iż takich numerów nie należy robić, bo
> są "beeee" wg koncepcji hurra-ewolucjonistów.

Stwierdzenie, czy nerki świni lub innej osoby nadają się do przeszczepu,
bo nie zagrażają zdrowiu a rozwiązuja problem zdrowotny to zadanie nauki.

Stwierdzenie, czy wolno chodować organizm ludzki tylko dla pobrania
przeszczepu, lub czy można modyfikować genetycznie ludzkimi genami
świnię nie jest pytaniem na które odpowie nauka.

Jeśli ktoś powołuje się w odpowiedzi na drugie pytanie na "autorytet
nauki" czyni nadużycie. I nie "IMHO".

pozdrawiam
vonBraun

195. Data: 2011-03-01 20:40:12

Od: vonBraun <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> Proszę cię, vB, zastanów się co ty pleciesz?
>
> Etyczne podstawy ludzkich działań?
>
> Piszę o obiektywnym czynniku w obrębie nauki, u jej podstaw,
> bez którego w konsekwencji nie istniałby świat, który znamy
> dobrze z autopsji.
>
> A tym czynnikiem jest kreacjonizm, w przeciwieństwie do
> ewolucjonizmu praktykowanego przez plemiona pierwotne.
>

> Idąc dalej: należałoby się zastanowić co dla nas było takim
> przejawem kreacjonizmu, którego konsekwencjami (w tym
> propagowaniem takiego sposobu widzenia rzeczywistości)
> różnimy się od małp i plemion/ludów pierwotnych.

> [...]
Ale ty wciąż piszesz o jakiś filozoficznych podstawach ludzkiego
działania "wogle". To nie jest treścią nauk biologicznych. "Weź se"
dowolny artykuł opublikowany w recenzowanych czasopismach naukowych. Ani
słowa o tym co piszesz.

pozdrawiam
vonBraun

196. Data: 2011-03-01 20:44:01

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale czego nie ma?
Tego że ludzie pracują nad nowymi lekami, nad poznaniem
chorób, z którymi "sobie nie radzą", że nie istnieją tacy, którzy
uważają, iż możliwe będzie w przyszłości leczenie chorób
obecnie niewyleczalnych... itd?

Czego NIE MA w publikacjach naukowych, vB, wg vB?

197. Data: 2011-03-01 20:47:13

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nauki wykorzystującej koncepcje k r e a c j o n i s t y c z n e.

Pytałeś o to i odpowiedziałem ci.
Czego chcesz jeszcze?

BTW co to za brednie z tym "nadużyciem" z kolei?

198. Data: 2011-03-01 20:47:25

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
>
> "Patrzę na wszystko, ale widzę tylko to co chcę." - to takie
> irracjonalne, że zwykle utożsamiane z kobietami. ;)

Hę?

--

Paulinka

199. Data: 2011-03-01 20:47:51

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-01 21:18, cbnet pisze:
> [...]
>
> A tym czynnikiem jest kreacjonizm, w przeciwieństwie do
> ewolucjonizmu praktykowanego przez plemiona pierwotne.

hehe no prosze, to Darwin swoja teorie doslownie wzial od pierwotnych, a
wyszyscy sadza, ze sam ja wymyslil.

200. Data: 2011-03-01 20:49:03

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

YT, hasła "głupia blondynka".