Zbrodniarze w fartuchach

331. Data: 2011-03-03 10:13:02

Temat: Re: Zbrodniarze w fartuchach
Od: zażółcony <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "performerka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:db43b0bd-b5c0-48fc-9165-61baf0e52617@a5g2000vbs
.googlegroups.com...

> ps. niech bedzie ze jestem dziwną dziwaczka, bo mam wieksze wymaganie
> niz tirowka na E30 :)
... mnie Tu interesuje zasadniczo tylko jeden aspekt sprawy: "przed chwilą"
pytałem
się Ciebie, czy seks w prezerwatywach dość jednoznancznie kojarzy Ci się z
prostytucją
(płytkimi zbliżeniami) i zaprzeczałaś - a tu znów wprost to z Ciebie
wychodzi.
"Prezerwatywy są dla dziwek".

Moim zdaniem dyskomfort zwiazany z fizycznością prezerwatywy nie wymaga
zaprzeczania - tak, jest to raczej dyskomfort, niż poprawa. Ale w Twoim
wypadku
ewidentnie mamy tu pokaźną nadbudówkę natury psychicznej, która z samą
prezerwatywą ma mało wspólnego. Wyglada jednak na to, że Ty sobie w ogóle
z Tego nie zdajesz sprawy :) W Twoim wypadku prezerwatywa osłabia
nie tylko doznania fizyczne, ale jakby zamyka w plastiku Twoją
emocjonalność. Tak
jakbyś ją zakładała na co najmniej połowę ciała, po szyję. Tzn. świadomosci
nie tracisz, ale emocje - owszem ...
Wierz mi, producenci prezerwatyw tego efektu w prezerwatywę nie wbudowywali
:)

332. Data: 2011-03-03 10:14:08

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak napisał(a):
> Dnia dzisiejszego niebo�� Nemezis wylaz�o do ludzi i marudzi:

.pl...

> P�pek jest intymny?
>
> Qra

A to ty o pępku, no to sorry;)))

333. Data: 2011-03-03 10:21:51

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cinews:iklum8$g47$1@news.onet.pl...

> http://abcantykoncepcja.pl/seks-bez-prezerwatywy-lep
szy-dla-psychiki
> http://www.figa.pl/Dlaczego-nie-lubimy-prezerwatyw-a
27

A bierzesz pod uwagę, że prezerwatywę możesz stosować, nawet jeśli masz
jednego stałego partnera?
Poza tym - wyobraź sobie! - możesz nawet pozwolić sobie na kilka-,
kilkanaście dni (w zależności od cyklu) seksu bez zabezpieczeń, nawet
jeśli nie planujesz ciąży. Łykanie pigułek nie daje Ci tej możliwości. ;)

> Mie tam możecie łachtać swoj zmurszały kolektwik i zagluszac siebie w
> sobie, ja mam swoje zdanie. i tyle.
> ps. niech bedzie ze jestem dziwną dziwaczka, bo mam wieksze wymaganie
> niz
> tirowka na E30 :)

Całą gamę fajnych skojarzeń prezentujesz. Ciekawe, skąd je bierzesz? Z
doświadczenia?

Ewa

334. Data: 2011-03-03 10:23:36

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę zażółcony wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Dokładnie to samo zauwazyłem ja i Dębski :) Osobiste traumatyczne
> doswiadczenia (przy pierwszych stosunkach ?) projektowane
> na całą populację kobiet :)
>
> BTW. Dla wielu kobiet z powiedzmy to, wrażliwą na destabilizację
> gospodarką hormonalną, pigułki są nie do przyjęcia. Albo np. z innymi
> problemami, jak np. skłonność do anemii czy niska krzepliwość
> krwi - cała gama metod antykoncepcyjnych odpada.

Ale za to nie będzie miała raka czy innej depresji
http://freeisoft.pl/?p=32716
http://spec.pl/milosc/seks/jakie-wlasciwosci-ma-sper
ma

Qra

335. Data: 2011-03-03 10:37:42

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

======================================

> Ale co w końcu masz - pępek, kolczyk, czy jedno i drugie?

Kolczyk, pepek nie wiadomo.

336. Data: 2011-03-03 10:44:48

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę medea wylazło do ludzi i marudzi:

===================

====================

> Ale co w końcu masz - pępek, kolczyk, czy jedno i drugie?

Plus zapasowe żebro. Pozostałość po Adasiu.

Qra

337. Data: 2011-03-03 10:48:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Minimalistyczne spódniczki mini są dla dziwek.

Proszę Redi o rozwinięcie tematu. ;)

--
CB

338. Data: 2011-03-03 10:59:01

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-03 11:04, Qrczak pisze:
> Dnia dzisiejszego niebożę Nemezis wylazło do ludzi i marudzi:

.pl...

> Pępek jest intymny?

Dla skromnie obdarzonych może być.

Ewa

339. Data: 2011-03-03 11:02:20

Od: performerka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajta dzieci, bo przemawiam w tej sprawie po raz ostatni :) !
Prezerwatywy są w wielu przypadkach koniecznością( nie kwestionuje
ich przydatności), nie przeczę, ale
ja wyraziłam tylko swoje i mniemam, ze większości zdanie na temat
ogólnie pojętego
dyskomfortu w trakcie seksu w tym zabezpieczaniu dla obu stron. Mnie
nie trzeba poczuczac jak glona,
bo ja przeżyłam to i owo w stalym zwiazku i mam wieeeeeeloletnie
doświadczenie.Na dzien dzisiejszy mam ten komfort, ze nie musze
uciekac
sie do żadnych zabespieczeń, stad moje z c a l a s t a n o w c z
o s c i a porównanie. Prezerwatywy sa raczej najlepsza
alternatywa przeciw hiv, przeciw ciazy najtańszą i to jest oczywiste,
a moje uczestnictwo w tej dyskusji nie miało celu zdeprecjonowac
ten wynalazek a obalic mit jakoby jego uzywanie nie miało wplywy na
komfort wrazen kobiety. tyle! :)
ps. jak dla mnie dziecieta, to mozecie nawet tak, mie to osobisie
nieinteresi. :) pozdr EOT
http://www.youtube.com/watch?v=7YFC0O393DQ

340. Data: 2011-03-03 11:14:51

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-03 12:02, performerka pisze:
> [...]
> komfort wrazen kobiety. tyle! :)
> ps. jak dla mnie dziecieta, to mozecie nawet tak, mie to osobisie

Po co tyle filozofowac?
Jedno lubi dotyk parnerki lub partnera, a drugie udaje, ze lubi dotyk gumy.

Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!
Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!
Re: The Religion of Islam!!!!!!!!!!!
Dokument 'Ukryte życie naszych genów'