polecam film "rodzinka Robinsonów"

11. Data: 2007-06-16 13:14:53

Temat: Re: Zdecydowanie odradzam!
Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Szerr<s...@g...pl>
news:f50lpg$inm$1@inews.gazeta.pl

> Wyszliśmy w połowie, bo młodszy (4 lata) zaczął ziewać, starszemu (8
> lat) film nie za bardzo się podobał, a ja siedziałem wprost
> zdegustowany.
> Tempo akcji (jak zwykle ostatnio) zawrotne, dialogi (jak zwykle
> ostatnio) pełne młodzieżowego slangu (oczywiście nie rodzice, tylko
> "starzy"), szczytem humoru (jak zwykle ostatnio) - bitwa na serdelki
> w czasie rodzinnego obiadu.
>
> Żałuję, że was tu poczytałem, bo to zdecydowało. Szkoda mi chłopców,
> którym znów wciśnięto nieco sieczki do głów, szkoda 45 zł za bilety i
> kosztów paliwa.

Ale co odradzasz?
Ani tematu, ani zwrotki, co za upadek.

Gawrą

12. Data: 2007-06-16 13:25:35

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Gawron<s...@l...po>

[...]

> Ani tematu, ani zwrotki, co za upadek.

[...]

A nawet 'wrotki' :)

Gaw.

13. Data: 2007-06-16 13:53:13

Od: "Szerr" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gawron <s...@l...po> napisał(a):

> Ale co odradzasz?
> Ani tematu, ani zwrotki, co za upadek.

Sorry:

Sz.

14. Data: 2007-06-16 15:02:50

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Szerr wrote:

> [...]
>
> Żałuję, że was tu poczytałem, bo to zdecydowało. Szkoda mi chłopców,
> którym znów wciśnięto nieco sieczki do głów, szkoda 45 zł za bilety i

Za tlumaczenie przekladu nie odpowiadam. Ogladalismy w oryginale i nie
przypominam sobie nic degustujacego (nie twierdze ze nie bylo, tylko ze
w tej chwili, dwa mies pozniej nie przypominam sobie).

Szkoda ze nie doczekales do konca filmu, bo wlasnie na koniec wszystko
sie rozwiazalo, wyjasnilo i naprawilo.

A recenzji zawsze trzeba sluchac/czytac wiecej niz w jednym miejscu.
Bo gusta sa rozne, i to co moze sie Tobie podobac calkowcie moze dla
mnie byc nudnym, ze odwrotnie jest to juz zapodales.

pozdrawiam
Kasia

15. Data: 2007-06-16 15:39:39

Od: "Oasy" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szerr" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> którym
> znów wciśnięto nieco sieczki do głów, szkoda 45 zł za bilety i kosztów

Co w takim razie jesteś w stanie polecić?

Pozdrawiam
Andrzej

16. Data: 2007-06-16 16:51:20

Od: "zona alberta" <z...@p...na.grupie> szukaj wiadomości tego autora

Szerr twierdzi, że:

> Wyszliśmy w połowie, bo młodszy (4 lata) zaczął ziewać

Ja to bym się w ogóle z czterolatkiem do kina, szczególnie na tak długi
dla dziecka film, nie pchała (IMO za młody), tylko poczekała aż wyjdzie
na DVD. No ale skoro Wam się zamarzył seans w gronie rodzinnym... :>

--
zona (31.1) Julka (4.9), Zuzia (2.10)
http://julka.gourl.org http://zuza.gourl.org

17. Data: 2007-06-16 17:13:58

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta wrote:

> [...]
> długi dla dziecka film, nie pchała (IMO za młody), tylko poczekała aż
> wyjdzie na DVD. No ale skoro Wam się zamarzył seans w gronie

Tym bardziej, ze film jednak jest raczej dla dzieci w wieku
wczesno-szkolnym (sporo akcji dotyczy nauki, szkoly itp). Ja o tym
zdaje sie wspominalam na psd, a nie psds, ale sa przeciez recenzje do
poczytania zanim zmarnuje sie te 45zl, prawda?
Kasia, co to teraz nie moze sie doczekac filmu na DVD ;)

18. Data: 2007-06-16 17:25:34

Od: "zona alberta" <z...@p...na.grupie> szukaj wiadomości tego autora

Lozen twierdzi, że:

> [...]
> zdaje sie wspominalam na psd, a nie psds, ale sa przeciez recenzje do
> poczytania zanim zmarnuje sie te 45zl, prawda?

Niby tak, ale gdybym posłuchała recenzji, to na Shreka bym na pewno do
kina poszła ;))
BTW, ZTCW po raz kolejny okazuje się, że polski dubbing odbiega od
oryginału.

--
zona (jeśli kino z moimi dziećmi, to tylko domowe)

19. Data: 2007-06-16 18:35:44

Od: "Lozen" <i...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta wrote:

> Lozen twierdzi, że:

> Niby tak, ale gdybym posłuchała recenzji, to na Shreka bym na pewno do
> kina poszła ;))

Ale w Twoim przypadku nie byla to kwestia recenzji grup czy krytykow
filmowych ;)
pozdrawiam
Kasia

20. Data: 2007-06-20 05:32:11

Temat: Re: polecam film "rodzinka Robinsonów"
Od: "Beatka" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena (gsk)." <c...@W...pl> napisał w
wiadomości news:f44hpm$t9b$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Dawno nie widziałam fajnego filmu dla dzieci

Przeczytałam wszystkie Wasze recenzje i bardzo się napaliłam, ale nie wiem
(oprócz Księżniczki Telimeny) w jakim wieku macie dzieci.Czy warto zabierać
pięciolatka na ten film? Czy jeszcze za mały?
Bardzo proszę o odpowiedź. Szkoda byłoby nie pójść na taki film, a z drugiej
szkoda wychodzić w trakcie.

Beatka ( Adaś 17.04.1997 ,Wojtuś 25.06.2002)

Zatrucie pokarmowe
co ze wzrokiem mojego dziecka??????????
jajo dinozaura
"spinacz" pasów samochodowych