Re: Zdjecia z Ogrodu Botanicznego PAN w Powsinie

Data: 2004-07-28 11:16:02
Temat: Re: Zdjecia z Ogrodu Botanicznego PAN w Powsinie
Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl>

On Wed, 28 Jul 2004 12:05:19 +0200, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> wrote:

>Co do nasion bodziszka żałobnego, jakoś tego po nich nie widać, mój żałobny
>odm. 'Sambor' kawał rabaty opanował, sieje sie ładnie:))

To jak mi te nasiona nie wzejdą, to udam się na Twój kawał rabaty
:))) A ten Sambor u Grzesia też z tego źródła, że spytam
ciekawsko?

>Ja z pola raz sobie
>cos głowienkopodobnego przyniosłam i teraz nie moge się tego pozbyć, sieje
>się jak szalone :((

E, głowienka sama mi przez płot przelazła, a może była tam i
przede mną. Z dzikich siewek najbardziej denerwuje mnie
koniczyna, mniszek i żółtlica, inne to już drobiazg.

Pozdrawiam,
Anka :)