Zdjecia z Ogrodu Botanicznego PAN w Powsinie

11. Data: 2004-07-28 07:36:38

Temat: Re: Zdjecia z Ogrodu Botanicznego PAN w Powsinie
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Kowalska" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:1vheg0hqc5r8cq4s8vmf9d1s3m5e2v7qkk@4ax.com...

> Bój się bidy!!! Toż tego są całe łąki pod lasami, nad rzekami :))
> To jeszcze w ogrodach uprawiać?

Nooo... podobny rośnie u nas na ugorach ale bez tego fioletu, ale u nas to
chyba właśnie szlężnik :))

> Żartuję, jest faktycznie cudny. W tym roku nazbierałam nasion
> szelężnika, też roślina tego typa, wysieję i zobaczę co z tego
> wychodzi.

Swoją drogą już nie raz chciałam pędzic ze spacerku po widły, łopatke, zeby
wykopać toto i posadzić w ogrodzie, ale się boje, że potem z eksmisją bedzie
problem, jak bez konkurencji zacznie rosnąć

To chyba rośliny półpasożytnicze, więc nie mam bladego
> pojęcia jak to uprawiać, coby miały co jeść :)

A to ja musze doczytać o nich, bo niekumata w temacie jestem :))) No chyba,
że ktoś na grupie powie coś wiećej i ne będę musiałą szukać :))

Pozdrawiam leniwie
Kaśka

12. Data: 2004-07-28 09:12:51

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jul 2004 09:36:38 +0200, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> wrote:

>Swoją drogą już nie raz chciałam pędzic ze spacerku po widły, łopatke, zeby
>wykopać toto i posadzić w ogrodzie, ale się boje, że potem z eksmisją bedzie
>problem, jak bez konkurencji zacznie rosnąć

No przecież nie można zostawiać biednych roślinek na pastwę
przyrody?! Tym sposobem mieszka u mnie od 3 tygodni wiązówka
błotna, czyściec leśny i fajna mięta długolistna. Nie mieszka
natomiast bodziszek żałobny, czego niezmiernie żałuję. Nie
wyrwałam go pazurami, tylko oszczędnie zebrałam nieliczne
nasiona, a potem doczytałam, że niechętnie i długo wschodzą.
A niech się rozchodzą, po pierwszej panice skutecznie opanowałam
przetacznika bobowniczka, zbyt skutecznie, obawiam się, to i z
innymi dam sobie radę, tuszę.

Pozdrawiam,
Anka :)

13. Data: 2004-07-28 09:37:05

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jul 2004 09:33:10 +0200, "Kuleczka" <a...@i...pl>
wrote:

>pszenic pasozytuje na pewno na pokrzywie i kukliku
>
>http://www2.pwsz.krosno.pl/~henroz/parazytofity2002
.htm

Bardzo miła strona. Zła nowina z niej wynikająca, to że jeśli się
nie da mu popasożytować, to nie zakwitnie. Dobra: chyba nie jest
specjalnie wybredny w doborze żywicieli :)

Pozdrawiam,
Anka :)

14. Data: 2004-07-28 10:05:19

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> A niech się rozchodzą, po pierwszej panice skutecznie opanowałam
> przetacznika bobowniczka, zbyt skutecznie, obawiam się, to i z

Co do nasion bodziszka żałobnego, jakoś tego po nich nie widać, mój żałobny
odm. 'Sambor' kawał rabaty opanował, sieje sie ładnie:)) Ja z pola raz sobie
cos głowienkopodobnego przyniosłam i teraz nie moge się tego pozbyć, sieje
się jak szalone :((

Pozdrawiam
Kaśka

15. Data: 2004-07-28 11:16:02

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jul 2004 12:05:19 +0200, "Katarzyna Tkaczyk"
<k...@e...com.pl> wrote:

>Co do nasion bodziszka żałobnego, jakoś tego po nich nie widać, mój żałobny
>odm. 'Sambor' kawał rabaty opanował, sieje sie ładnie:))

To jak mi te nasiona nie wzejdą, to udam się na Twój kawał rabaty
:))) A ten Sambor u Grzesia też z tego źródła, że spytam
ciekawsko?

>Ja z pola raz sobie
>cos głowienkopodobnego przyniosłam i teraz nie moge się tego pozbyć, sieje
>się jak szalone :((

E, głowienka sama mi przez płot przelazła, a może była tam i
przede mną. Z dzikich siewek najbardziej denerwuje mnie
koniczyna, mniszek i żółtlica, inne to już drobiazg.

Pozdrawiam,
Anka :)

16. Data: 2004-07-28 11:21:18

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> writes:

> To jak mi te nasiona nie wzejdą, to udam się na Twój kawał rabaty
> :))) A ten Sambor u Grzesia też z tego źródła, że spytam ciekawsko?

Z tego samego...

Mówicie, że się sieje? To dobrze. Wysiałem, czekam na wschody :-)

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien poseł wciąż klął dziennikarza,
że źle jego poglądy powtarza.

17. Data: 2004-07-28 12:47:09

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:u3c3cz8b5.fsf@sapijaszko.net...

> Z tego samego...

A mamusia wszystkich z miasta Łodzi przywieziona :))

> Mówicie, że się sieje? To dobrze. Wysiałem, czekam na wschody :-)

Żebys się nie zniechęcił, to informuje, ze wschodzą wiosną po
zimie.Gratuluje refleksu, mi się czatować na te nasiona nie chciało :)

Pozdrawiam
Kaśka

Re: jak kształtowac galezie cyprysika
Kosiarka elektryczna Kabit...