Re: Zdrada?

Data: 2005-10-08 12:06:09
Temat: Re: Zdrada?
Od: Jesus <n...@p...onet.pl>

Lelum napisał(a):
> Użytkownik "Flyer" <f...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Lojalność i ochrona prywatności,
> czyli odwrotnie do tego co się tu dzieje :)

Jesteśmy kolejnymi ludźmi udzielającymi się medialnie. W sposób
automatycznie specyficzny, bo czasem bardziej anonimowy.
A to naraża na ocenę innych wypowiedzi o jakichś osobach uczestniczących
np. w moim życiu, które prawdopodobnie i tak pozostają dla np. Ciebie
bardziej anonimowe niż ja.
Jeśli np. byłbyś taki sprytny by dotrzeć do mnie (choć moje paczki z
sieci lokalnej nie są zapisywane w serwerze a internet widzi tylko
serwer), to również możesz dotrzeć do mojej korespondencji, czy
podglądać mnie z kim śpie, także brak poszanowania prywatności możesz
przypisać sobie. Tylko czy akurat aż tak by Cię to interesowało ;), a ja
naprawdę nie chcę zaszkodzić znajomym.