Zdrada - pytanie glownie do kobiet

171. Data: 2002-04-04 09:12:47

Temat: Re: Zdrada - pytanie glownie do kobiet
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Loonie" <L...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
news:a8h329$2vc$2@news.onet.pl...

> Nie rozumiem co chcesz powiedzieć. Możę rozwiniesz tę myśl o dobrze
ukrytej
> logice? ;-)
>
> IMO Ni ma przestępstwa - ni ma problemu.

Oprócz przestępstw są jeszcze wykroczenia, i nie zawsze kara jest najlepszą
metodą wychowawczą - czasem jest nią rozmowa, dyskusja, perswazja.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

172. Data: 2002-04-04 09:15:51

Od: Nela Mlynarska <n...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Loonie napisał(a):

> Załatwia w sposób najlepszy z możliwych - przekazujemy wiadomość w
> sposób nieagresywny, wprawiamy winowajcę w dobry nastrój, uniakamy
> sprzeczki. Troszkę wyobraźni w życiu nie zaszkodzi. Czy musimy być tak
> cholernie stereotypowi?

Jak mam problem, to jestem strasznie mało dowcipna (być może niestety). Mam
tego świadomość i czasem nad tym boleję, ale tak mam :(.

Pozdrawiam,
Nela

173. Data: 2002-04-04 09:31:48

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> napisal(a) tak:

>nie zawsze kara jest najlepszą
> metodą wychowawczą - czasem jest nią rozmowa, dyskusja, perswazja.

ale w wieku dorosłym trudno jest wychowac TZ. Albo sie ludzie docieraja i
ucza ze soba zyc, albo nie. Ale wychowywac to juz za pozno. A my nie mowimy
o dzieciach, tylko o TŻ.

satia

174. Data: 2002-04-04 10:02:29

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "satia" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ale w wieku dorosłym trudno jest wychowac TZ. Albo sie ludzie docieraja i
> ucza ze soba zyc, albo nie. Ale wychowywac to juz za pozno. A my nie
mowimy
> o dzieciach, tylko o TŻ.

Stąd prosty wniosek: Nie ma jak wczesne zamążpójście, za stosunkowo młodego
małżonka, żeby go jeszcze wychować można było ;-)))

175. Data: 2002-04-04 10:07:23

Od: "satia" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
młodego
> małżonka, żeby go jeszcze wychować można było ;-)))

No to klapa :-(((((((((((( Moj TŻ juz taki najmlodszy nie jest.... Koniec.
Juz nigdy go nie naucze, zeby nie rzucal swoich ciuchow byle gdzie, zamiast
do szafy....
I zeby nie....... hm........ sama nie wiem, co..... Innych wad nie
widze......
Niezłe :-)))))))))))))

pozdrawiam serdecznie
satia

176. Data: 2002-04-04 13:35:22

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> a écrit dans le message
news: a8h5i0$7pd$...@n...onet.pl...

> [...]
najlepszą
> metodą wychowawczą - czasem jest nią rozmowa, dyskusja, perswazja.

A ja, ale za wykroczenia też są kary (to w kwestii walki na słówka ;-)
A łaskotanie nie jest tak naprawdę karą, o ile się obojgu podoba. To
taki sposób na bezbolesne rozładowanie agresji przy jednoczesnym
uświadomieniu partnerowi, że coś nam się nie podoba. Bardziej miły od
rozmowy, dyskusji (o czym tu dyskutować) i perswazji. Zawsze można potem
zresztą przejść do tego co wymieniasz, ale już w dużo lepszym nastroju.

--
Pozdrowienia
Loonie

177. Data: 2002-04-04 20:08:14

Od: Carrie <c...@w...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 1 Apr 2002 20:27:37 +0200 "Mrowka" <m...@p...wp.pl>
nadmienił(a):

>Chyba sie nie zrozumielismy.Ja napisalam ,ze jezeli zdarzyl sie skok w bok
>,ktorego potem bardzo sie zaluje,byl nic nie znaczacym incydentem to nie ma
>potrzeby mowienia o tym partnerce(partnerowi)bo i po co?

Zawsze jest szansa, że jednak się wyda - i co wtedy? Nie lepiej raz to
'odfajkować', przeżyć burzę i mieć to za sobą? ;)
Osobiście bardzo nie lubię żyć z poczuciem, że coś może mi się wymknąć
spod kontroli, że wyda się coś, co zrobiłam i wcześniej czy później
dostanę za swoje [a życiowe, choć dość krótkie ;) doświadczenie mi
mówi, że zawsze tak jest].
Po pierwsze: nie robić tego, czego by się w przyszłości żałowało.
Po drugie: jak już się to zrobi, to wziąć na siebie odpowiedzialność i
ponieść konsekwencje. Czy to nie żałosne, kryć się po kątach i brnąć w
kłamstwo?
Możliwe, że w jednym przypadku na ileś tam szanse na wydanie się
takiego grzeszku są zerowe [bo np. wszystkie świadome tego osoby
straciły nieszczęśliwie pamięć albo wręcz przeniosły się do lepszego
świata... ;)], ale skąd pewność, że tak będzie akurat u mnie?

>A co do szczerego mowienia gdzie sie idzie to jestem jak najbardziej za.

Ja również. W ogóle jestem za szczerością... Wymyśliłam kiedyś, jakby
to było miło, gdyby mąż chcący zabawić się z inną panią przyszedł
zapytać żonę o zdanie ;) Przedyskutowaliby to sobie, każde by wyraziło
swoje zdanie... Może nawet doszliby do porozumienia? Tylko wtedy
trudno mówić o zdradzie :)

>Pozdrawiam.Magda.

Pozdrawiam, Carrie [w cywilu też Magda :)]

178. Data: 2002-04-05 09:58:09

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W ogóle jestem za szczerością... Wymyśliłam kiedyś, jakby
> to było miło, gdyby mąż chcący zabawić się z inną panią przyszedł
> zapytać żonę o zdanie ;)

przerobiłam to w małżeństwie..moim zdaniem żadne małżeństwo nie wytrzyma takiej
próby, seksu z osobami trzecimi, to za bardzo rani i oddala..

Tylko wtedy
> trudno mówić o zdradzie :)

nieprawda, to zdrada, tylko może jest w tym mniej zła...ale skutki są
fatalne..naprawdę, życzę zaniechania takich pomysłów w związkach..;)

179. Data: 2002-04-05 10:09:46

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałabym wybaczyć Pewnie nawet byłabym w stanie wybaczyć ale nie wiem czy
> byłabym w stanie być nadal razem. Na pewno podjęłabym taką próbę i mam
> nadzieję że z powodzeniem. Za dużo widziałam w życiu żeby zbyt szybko się
> poddawać.

nareszcie jakaś mądra życiowo odpowiedź ;) bez obrazy dla reszty, ale tak
czytam i czytam te listy Pań ;) i zastanawiam się ile mają lat, takie
nieprzejednane i zasadnicze..łatwo sobie rozwalić związek albo małżeństwo,
trudniej znaleźć kogoś z kim ci jest dobrze, z kim grają inne życiowe
sprawy..myślę, że można wybaczyć niemal wszystko jeśli osoba okaże skruchę,
zwłaszcza kiedy jest się po 30ce i ma się dzieci...życie weryfikuje te piękne
nieprzejednane osądy, a zostaje goła, przerażająca samotność...

jeszcze raz- tak ;)
pozdrawiam bardzo serdecznie ;)
Mirka

180. Data: 2002-04-05 10:19:26

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jednorazowy numer (ale nie po alkoholu bo TZ nie pije;-) ) - szczerze
> mowiac, wolalabym nei wiedzec i sie nie dowiedziec.

naprawdę wolałabyś żyć z człowiekiem, który Cię oszukał i nadal oszukuje bo nie
przyznał, że Cię zdradził i nie wyraził żalu?... zadziwiające...chociaż
rozumiem tą logikę, po co sobie szarpać nerwy i narażać małżeństwo po
jednorazowym błędzie...ja bym jednak wolała wiedzieć z kim żyję ;)

>pozdrówko, Mirka ;)

Psy/Koty w rodzinie
Wierzacy/niewierzaca - jak stworzyc taki zwiazek?
Tuż przed moim zaśnięciem na stole operacyjnym położyli mi jakieś płótno na nogach. Pielęgniarka która stała obok położyła mi r
Wielkanoc w BB :-)
zaproszenie na wesele