Re: Zdrada w wersj light + męska duma

Data: 2006-08-30 04:06:31
Temat: Re: Zdrada w wersj light + męska duma
Od: "Jacek" <s...@w...pl>

Użytkownik "bazyli4" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:ed2bhn$teo$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jacek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> No to wskaż mi tu jeszcze definicję 'prawdziwej miłości', i udowodnij,
> że Twoja nie zawiera się w mojej. Możesz na kwantyfikatorach pojechać,
> najprościej... tak przy okazji sowa pisanego... może na symbolach będzie
> prościej?

Nie zamierzam niczego udowadniać. Bo to widać golym okiem kiedy się Ciebie
czyta.

> I nie rozumiesz, że udawanie, że węższe stanowisko jest właściwsze niż
> ogólniejsze, to nie jest lizanie przez szybkę? Dziwna ta Twoja logika.
> Ale popracuj troszeczkę, warto ;o)

1. Twoje stanowisko nie jest szersze. Tylko mocno zawężone do Twojego punktu
widzenia.
2. Naprawdę "lizanie przez szybę" nie oznacza tego co myślisz ze oznacza
uzywając tego zwrotu.
Probowołam Ci to wytłumaczyć. Widać jednak że nie jest to możliwe.
I tu nie chodzi juz o temat calej tej dyskusji, chodzi o to, że używając
słow w ten sposób ludzie czytają zupelnie co innego niż Ty chcesz
powiedzieć.

> Ciebie.
> cos
>
> ... i wyprowadzanie z taiegoż oglądu świata wniosków ogólnych...

> Te trzy kropki nie stoją tam po to, żeby tekst ładniej graficznie
> wyglądał.

Jesteś na jakis prochach ? Ze tak bredzisz ?

> Do reszty się już nawet nie odnoszę. Zacznij od tych kwantyfikatorów.

Jakich kwantyfikatorów ?
Cóż Ty znowu wymyśliłeś ?
Naprawde pisz na poczatku albo na koncu glosariusz, wtedy da się Ciebie
jakoś czytać.

Jacek