Zębacz

1. Data: 2003-04-04 07:57:11

Temat: Zębacz
Od: "Bogusław Karp" <b...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkicz smakoszy
Chciałbym zapytać, czy ktoś z grupowiczy zna może jakiś niezbyt wyszukany
przepis na smaczne przyżądzenie tej ryby. Z góry dziękuję.

--
Bogusław Karp

1. Data: 2003-04-04 08:32:47

Temat: Re: Zębacz
Od: "jot.be" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym zapytać, czy ktoś z grupowiczy zna może jakiś niezbyt wyszukany
> przepis na smaczne przyżądzenie tej ryby. Z góry dziękuję.

Fish and chips...
W Anglii to jest "podstawowa" ryba do przyrządzania tego specjału.
Ciasto: mąka+jasne piwo, zanurzać i na głęboki tłuszcz
Do tego frytki - najlepiej ze zwykłych ziemniaków, a nie z mrożonki
Jeść na gazecie :-)

Pozdr

1. Data: 2003-04-04 16:24:45

Od: Nikodem Kuźnik <n...@W...albatros.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Karp wrote:

> [...]
> Chciałbym zapytać, czy ktoś z grupowiczy zna może jakiś niezbyt wyszukany
> przepis na smaczne przyżądzenie tej ryby. Z góry dziękuję.

Gdzie kupiles zebacza? Mrozony czy swiezy?

Pozdrawiam,

Nik

1. Data: 2003-04-04 18:32:37

Od: "Bogusław Karp" <b...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikodem Kuźnik" <n...@W...albatros.gliwice.pl> napisał w
wiadomości news:b6kbk9$vts$1@news.polbox.pl...

> Gdzie kupiles zebacza? Mrozony czy swiezy?
>
> Pozdrawiam,
>
> Nik

Kupiłem go w sklepie spożywczym - mrożony
Bogusław

Pijak
naleśniczki zielone- brokułowe (P)
Kawa niezdrowa?