Zeby - braki - pytanie

1. Data: 2006-10-09 17:31:01

Temat: Zeby - braki - pytanie
Od: Adam <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam 27 lat i juz nie mam 3 zebów (wynik zaniedban z dziecinstwa), dla mnie
to fatalna sytuacja. Zle sie z tym czuje. No i wiem ze taka sytuacja moze
wplynac na stan reszty zębów. Brakuje mi zębów w żuchwie, konkretnie prawej
6 oraz lewych 6 i 5. Do tego rosna mi zeby madrosci i boje sie zeby ich
usuniecie nie wymagalo rowniez usuniecia obu 7. Wteby bym zostal bez
dolnych trzonowców. W piatek mam wizyte u stomatologa ale pomyslalem ze
moze tutaj ktos mi cos doradzi. Jakie leczenie podjąc, w ktorym kierunku ?

Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi

2. Data: 2006-10-09 21:47:45

Temat: Re: Zeby - braki - pytanie
Od: "Papkin" <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Adam wrote:
> [...]
> obu 7. Wteby bym zostal bez dolnych trzonowców. W piatek mam wizyte u
> stomatologa ale pomyslalem ze moze tutaj ktos mi cos doradzi. Jakie

ortodonta raczej, implanty kolego dobre... w mosty i inne bzdety bym sie nie
bawil bo to nie to samo co implanty, ortodonta - szpary moze trzeba zrobic na
implanty. Nie jestem lekarzem orto ani stomatologiem ale stomatlogo moze ci
jakies koronki, mosty (klejone do zebow obok itd) proponowac ale to trzeba
zrobic profesionalnie, pozyjesz jeszcze jak sie uda pol wieku :) przeciez...
madrosci skad wiesz ze trzeba usunac... moze nie trzeba.

3. Data: 2006-10-10 09:07:28

Od: "Kwiatek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Adam napisał(a):
> [...]
> moze tutaj ktos mi cos doradzi. Jakie leczenie podjąc, w ktorym kierunku ?

Pamietaj, usuwanie to tylko w ostatecznosci, jesli stomatolog mowi ci o
usuwaniu zdrowych osemek-usun (zmien) stomatologa. Mnie kiedys tez
babka stomatolog gadala o usuwaniu osemek "bo sie psuja", mam je juz
kilka ladnych lat i jeszcze sie nie zepsuly. Co do wypelnienia brakow
to sie nie orientuje ale chyba implanty rzeczywiscie to najlepsze
wyjscie

Pozdro
Maciek

4. Data: 2006-10-11 19:57:15

Od: "m." <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moze tutaj ktos mi cos doradzi. Jakie leczenie podjąc, w ktorym kierunku ?

Idz do ortodonty na konsultacje. Wszystko zalezy od Twoich warunkow
zgryzowych. Czasem w leczeniu orto celowo usuwa sie wybrane zeby, zeby
zrobic miejsce dla poprawnego ulozenia tych wlasciwych. Co do osemek - nie
slyszalam (choc zastrzegam, ze nie jestem lekarzem), by przy ich usuwaniu
naruszac inne zdrowe zeby. Slyszalam za to o sytuacjach, kiedy zle rosnace
osemki potrafily rozwalic pol szczeki, wiec jesli np. nie wszystkie masz
wyrzniete, kontroluj to zdjeciem co pare lat.
m.

Podwyzszona echogenicznosc watroby
Instrukcja do aparatu USG Logiq 3.
rtg płuc
Przyczyny kaszlu długotrwałego...kontyn uacja.
Laser Co2 dla chirurgów i stomatologów