Re: Żegnam Was

Data: 2008-01-17 20:07:30
Temat: Re: Żegnam Was
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

La Luna wrote:

> Wybacz - ale to nie jest Twoja prywatna grupa.
> Wiec badz tak mily nie wywalac z niej ludzi ktorych inni bardzo szanuja,
> cenia i czesto - potrzebuja, ok?.

ja kogoś wywaliłem?

Po prostu przegadałem gościa, czego - jak to lekarze - nie potrafił znieść.
Więc w dziecięcym bunciku powiedział "bu, idę sobie, patrzcie, to przez
tego wilickiego", licząc na to, że inni go poprą.

Gdyby to był jego gabinet, wywalił by mnie za drzwi przy próbie
zakwestionowania jego decyzji. W sieci nie ma takiej władzy, więc tupie
nóżkami, jedzie od "ćwierćinteligentów" i innych takich, jak to lekarze
potrafią. Smutne to.

Jak widać, niestety nie przeliczył się, ludzie nabierają się na tą dziecinną
sztuczkę.

--
www.vegie.pl