Re: Żegnam Was

Data: 2008-01-17 23:25:47
Temat: Re: Żegnam Was
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

LL wrote:

> Kolego Tomku raczej wolałbym widzieć tu niejakiego Suzukiego aniżeli
> ciebie,

szczerze - też uważam, że lepiej by się sprawdził. Ale jak tak stawia
sprawę, trudno. Widać nie dorósł. Ja się w przepychanki rodem z przedszkola
nie będę bawił.

> [...]
> grzybicach-na początku brałem jeszcze Twoje posty za poważne ale poźniej
> doszedłem do wniosku ze jesteś poprostu najnormalniejszym
> hipochondrykiem-anatomem(z zainteresowania) a (jak to było w poranku
> kojota w oststniej scenie)"Naczytałeś sie pan jakiś pierdół o żabkach i
> teraz na siłe próbujesz zainteresować tym innych" raczej ty zrezygnuj z
> tej grupy a nie Suzuki, który jest naprawde bardzo dobrym,konkretnym i
> rzeczowym fachowcem- w dodatku z wysubliwowanym poczuciem humoru(broń
> Boze nie wchodze w d***).Nie znam Cie Krzysztofie ale mam nadzieje ze

koleś po prostu popisówkę robi żeby wzbudzić litość, bo dostał oklep w
dyskusji. Zaś co do "naczytania się pierdół", już niejednej osobie pomogłem
tymi "pierdołami" w sytuacji, gdy lekarze złożyli już broń. Parę dosłownie
dni suplementacji i "nie wiadomo jaka choroba" po prostu znika,
chociaż "chory" wcześniej przez długie miesiące nie mógł się jej pozbyć.
Sprawdzone na kilkunastu już osobach. Organizm dostaje kopa i sam zwalcza
co trzeba zwalczyć, ot cały sekret.

Co do grzybic, poczytaj posty niejakiego JS jak to "pieprzenie o grzybkach"
może jednak pomóc, wbrew temu co twierdzili jego lekarze.

--
www.vegie.pl