Re: Żegnam Was

Data: 2008-01-26 16:16:00
Temat: Re: Żegnam Was
Od: tomek wilicki <t...@w...pl>

Juanitos wrote:

> Nic nie będzie. Mają swoje, płatne portale, nie ma problemu... Natura
> nie znosi próżni, ludzie teraz znają angielski i niejednokrotnie więcej
> wiedzą od lekarza, który podręcznik czy czasopismo medyczne miał w ręku
> kilka lat temu, a było to tłumaczenie sprzed 20 lat :-) Nie jestem
> radykałem, nie było internetu i ludzie żyli, spokojnie zatem...

tak sobie pomyślałem

30 minut z internetem i dowolny średnio rozgarnięty człowiek wie więcej ode
mnie w jakimś szczegółowym temacie, z którego to tematu 10 lat temu
zdawałem egzaminy. Dlaczego? Bo nie mam szacunku do wiedzy, którą kiedyś
zdobyłem.

Teraz patrzę, że po 20 minutach z internetem wiem o pewnych zagadnieniach
więcej, niż niejeden lekarz. Dlaczego? Bo jestem taki mądry? Nie. To po
prostu ci lekarze podchodzą do zagadnienia na zasadzie "wkuję do egzaminu,
zapomnę po 10 minutach, a potem postrajkuję i zażądam podwyżki".

A jak powiem, że jedyne rozwiązanie to wolny rynek, plują że "nienawidzę
lekarzy".

--
www.vegie.pl