Re: bylo Re: Żegnam Was -> grupa moderowana

Data: 2008-01-27 10:02:42
Temat: Re: bylo Re: Żegnam Was -> grupa moderowana
Od: Juanitos <j...@r...pl>

QWERTY pisze:

> Tzn., że udzielasz porad. A co z odpowiedzialnością? Grupa zaś, jest
> typu sci (nauka), a nie pl.porachunki.prywatne.z_doktorami.pl
> Więc jeżeli już się uda wykurzyć stąd lekarzy, to kto się zajmie tym
> członem sci?

Nikt ich nie wygoni... teraz zajmują się uwłaszczaniem, jak skończą
obsadzą co zostało ze stanowisk w polityce, potem wezmą się za sektory
potencjalnie mogące przynosić pieniądze, czyli za internet. Judymów
teraz już nie ma... a obecni lekarze najbardziej czego nie lubią, to
pracować w wyuczonym zawodzie...
Jeżeli taki wielbiciel zawodu lekarza i ich samych jak ja, dochodzi do
tak ekstremalnych wniosków, tzn. że coś jest nie tak z tzw. służbą
zdrowia...

Juanitos