Zezowate szczęście

61. Data: 2017-09-10 15:59:59

Temat: Re: Zezowate szczęście
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-10 o 15:40, XL pisze:
> [...]
(...)

I o kolor skóry?

http://www.tvn24.pl/pomorze,42/bydgoszcz-bestialsko-
zabili-dwie-mlode-kobiety-rozprawa-odroczona,770459.
html

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

62. Data: 2017-09-10 16:12:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> (...)
>
> I o kolor skóry?

O twoją niemęskość.

--
XL

63. Data: 2017-09-10 16:19:28

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-09-10 o 16:12, XL pisze:

> O twoją niemęskość.

Ty jesteś wystarczająco męska :)
...żeby przyjęli cię do ONR
LOL :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

64. Data: 2017-09-10 19:09:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Ty jesteś wystarczająco męska :)

Owszem, ty babo.

--
XL

65. Data: 2017-09-12 03:19:16

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 3 czerwca 2017 14:36:19 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Może po prostu WRÓCIŁEŚ do normalności...
> Dlatego GORĄCO polecam "Weronika postanawia umrzeć" Paulo Coelho. Niewielki
> utworek, ale pełen treści.
> Obiecaj, że przeczytasz!!!

iksekus kochana.
wierze, ze polecasz Pinokiowi Coelha z dobrego serca.
jakkolwiek tez szanuje Paula i jego pisanie, to jest ono raczej dla dzieci.
a Pinokio, zapewniam Cie, dzieckiem nie jest.

jacek

66. Data: 2017-09-12 07:17:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> iksekus kochana.
> wierze, ze polecasz Pinokiowi Coelha z dobrego serca.
> jakkolwiek tez szanuje Paula i jego pisanie, to jest ono raczej dla dzieci.
> a Pinokio, zapewniam Cie, dzieckiem nie jest.

Chyba z kimś pomyliłeś Coelha :-)
Wbrew krytykom nie uważam go za wielkiego pisarza (ba, także noblistów
Szymborskiej czy Miłosza za wielkich poetów nie), ale jednak do
"dzieciopisarzy" go nie zaliczę.

--
XL

67. Data: 2017-09-17 04:49:36

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 12 września 2017 07:17:05 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Chyba z kimś pomyliłeś Coelha :-)

no dobrze. fajnie sie go czyta, ale jest plytki.
taki dla podfruwajek powiedzmy.
to jednak tylko moja opinia.

> Wbrew krytykom nie uważam go za wielkiego pisarza (ba, także noblistów
> Szymborskiej czy Miłosza za wielkich poetów nie), ale jednak do
> "dzieciopisarzy" go nie zaliczę.

to zalezy, z jakiego pulapu sie spoglada.
wiadomo, przeciez sam nieraz pisze i zachowuje sie dziecinnie.
ale w pisaniu, nawet dziecinnym, powinna byc jakas glebia.
u Coelho jej nie dostrzegam; po prostu dla mnie, jako dla dziecka,
nic z odkrywania swiata, czy prawd ukrytych nie wniosl.
przepraszam, jesli dla kogos cos wniosl, i ten ktos ma inne zdanie.

jacek

68. Data: 2017-09-17 09:27:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@o...pl> wrote:

> [...]
> nic z odkrywania swiata, czy prawd ukrytych nie wniosl.
> przepraszam, jesli dla kogos cos wniosl, i ten ktos ma inne zdanie.

A kto wniósł?

--
XL

69. Data: 2017-09-21 16:03:05

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.09.2017 o 03:19, j...@o...pl pisze:
> a Pinokio, zapewniam Cie, dzieckiem nie jest.

Dzięki

70. Data: 2017-09-26 06:21:46

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 21 września 2017 16:03:05 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> Dzięki

prosze bardzo; widzialem cie we snie, to i wiem:)

pozdrawiam serdecznie,
jacek

Wiara najbliższa
Humusy i brody.