Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus

91. Data: 2008-11-18 17:49:31

Temat: Re: Zgwałcona kobieta jak ukrzyżowany Jezus
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...googlegroups.com

> Ona mnie momentami przeraża, serio.

No co Ty?
A mnie wylacznie usmiecha :)

92. Data: 2008-11-18 17:50:13

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Żeś zielony - no cóż.. nie wszystko co zielone, świeci, choć niektóre
> pleśnie i owszem.
> Spadaj w podskokach, tylko pleśni nie rozsiewaj.

o plesni tez niewiele wiesz, nie jest zielona, zaczyna jako biala,
poprzez zielen czernieje

--
The Gnome

93. Data: 2008-11-18 17:50:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 18:46:31 +0100, medea napisał(a):

> Każdy odczytuje tak, jak chce.
> Przesadzasz. Plakat ma szokować, bo inaczej nikt na niego nawet nie
> spojrzy. Wielka mi rzecz.
>
> Ewa

Jasne, szokujące treści trafiają w pierwszej kolejności do głupców, bo to
oni nie maja poglądów i chłoną co popadnie. Ta sama zasada, co w reklamie.
człowiek posiadający poglądy nie reaguje ani na jedno, ani na drugie :-)

94. Data: 2008-11-18 17:51:02

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co Ty pleciesz?
> Chrystus aseksualny? Maria aseksualna???
> Spójrz na sposób przedstawiania Chrystusa: wysoki, świetnie zbudowany,
> przystojny, kobiety za nim przecież sznurem...
> Maria - piękna, płodna, kształtna...

Ekhm ... No właśnie ...
mam pytanie: czy mogę sobie codzień w noc wyobrażać (pomińmy, że
jestem żonaty) że siekocham z marią, matką Chrystusa i się onanizować ?
Czy to byłboby OK, grzech, czy cieżki grzech ?

A może właśnie powinienem na przykładzie pięknej Marii ćwiczyć
wstrzemięźliwość ?

95. Data: 2008-11-18 17:51:48

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

a...@g...googlegroups.com

> No co Ty?
> A mnie wylacznie usmiecha :)

Przeraża mnie raczej to z czym ona na codzien musi walczyć, bo
ewidentnie musi. W sobie, jakieś takie totalne rozchwianie.

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][
a...@p...onet.pl

96. Data: 2008-11-18 17:52:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 09:46:33 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Nie tylko Ty lubisz fitness.

Zdaje się, że siła Twoich argumentów spadła do poziomu maty :-)

97. Data: 2008-11-18 17:53:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 18:47:31 +0100, adamoxx1 napisał(a):

a...@g...googlegroups.com

> Ona mnie momentami przeraża, serio.

Przerażam ludzi niepewnych swego :-)

98. Data: 2008-11-18 17:54:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 18:50:13 +0100, gazebo napisał(a):

> o plesni tez niewiele wiesz, nie jest zielona, zaczyna jako biala,
> poprzez zielen czernieje

Ciemność widzę, ciemność!
Spad.

99. Data: 2008-11-18 17:54:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Nov 2008 18:51:02 +0100, Redart napisał(a):

> [...]
> Czy to byłboby OK, grzech, czy cieżki grzech ?
>
> A może właśnie powinienem na przykładzie pięknej Marii ćwiczyć

Pustynia. Przykre.

100. Data: 2008-11-18 17:54:58

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

a...@g...googlegroups.com

> Przerażam ludzi niepewnych swego :-)

Nie. Ty MUSISZ być pewna, bo inaczej nie byłabyś w stanie egzystować. I
własnie to mnie przeraża.

--
a...@p...onet.pl

Lubię Piaseckiego :)