Re: Ziemkiewicz na Twitterze

Data: 2015-01-22 21:11:52
Temat: Re: Ziemkiewicz na Twitterze
Od: "Chiron" <c...@o...eu>

Użytkownik "ikka" <i...@n...pl> napisał w wiadomości
news:m9rjrc$61h$2@node2.news.atman.pl...

> na następne setki lat to czysta fantazja

Dlaczego? Co stoi na przeszkodzie? Może np któryś księżyc Jowisza czy
Saturna się do tego nadaje? Niektórzy twierdzą, ze tak. Jeśli uważasz, że
człowiek był na księżycu w 1969 roku- mając tamtą tchnikę- to dlaczego nie
miałby załozyć bazy np na Io- dziś? Jest mnóstwo problemów- choćby kilka
razy mniejsze przyśpieszenie- jednak (z tego, co czytałem)- kolonizacja nie
koniecznie musi być li tylko fantazją. Nie wiemy, jak się zachowa nasz
gatunek w takich warunkach- może się jakoś przystosuje? Technicznie- żeby
wysłać tam ludzi i założyć bazy- jest to IMO wykonalne już dziś

--

Chiron