Zioła na parapet.

11. Data: 2005-05-09 19:46:27

Temat: Re: Zioła na parapet.
Od: tapta <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett napisał(a):

> Moze masz helichrysum italicum, ktorego zmiazdzone liscie pachna
> zupelnie tak, jak curry.
>
> http://web.axelero.hu/arbix/fuszer/photos/helichrysu
m-italicum-1b.jpg

Tak, to właśnie to, dzięki za uświadomienie - ja jednak kocham tę grupę :)

tapta
GG:4082847

12. Data: 2005-05-09 23:31:42

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

tapta wrote:

m-italicum-1b.jpg

> Tak, to właśnie to, dzięki za uświadomienie - ja jednak kocham tę grupę :)

:)
MB

13. Data: 2005-05-12 11:36:55

Od: "olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dnia 2005-05-08 19:34:41 w sprzyjających i

> Jeśli się zdecydujesz na miętę to sadź ją w osobnej doniczce, korytku, bo
> rozrasta się niemożebnie, i nie da szans przezycia innym ziołom.

No wlasnie. Moga te ziola byc w jednym "korytku", czy moze lepiej kazde
ziolko w mniejszej doniczce?

olka, ktora do sadzenia ziolowego ogrodka na parapecie zbiera sie juz
miesiac :)))

14. Data: 2005-05-12 11:58:39

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-12 13:36:55 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *olka* skreślił te oto słowa:

> No wlasnie. Moga te ziola byc w jednym "korytku", czy moze lepiej kazde
> ziolko w mniejszej doniczce?

Ja tylko miętę hoduję pojedynczo, bo to chwast jakich mało ;]
A reszte=a wspoldzieli korytka ze sobą - dwa rózne zioła w jednym korytku.
I krzywda żadna im się nie dzieje.

> olka, ktora do sadzenia ziolowego ogrodka na parapecie zbiera sie juz
> miesiac :)))

Najgorzej zacząć. To znaczy najtrudniej znaleźć ładne korytka, jak juz
znalazłam w Castoramie to poszło z górki :)

--
Lia

15. Data: 2005-05-12 13:13:20

Od: "Geny" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy pikuecie ziola jak wyrosna, czy po prostu czekacie spokojnie sobie do
konca? ja w ubieglym roku probowalem, ale nic nie wyszlo. niestety okna mam na
polnoc i wschod, pewnie to przez to.

16. Data: 2005-05-12 13:18:26

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-12 15:13:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Geny* skreślił te oto słowa:

> a czy pikuecie ziola jak wyrosna, czy po prostu czekacie spokojnie sobie do
> konca? ja w ubieglym roku probowalem, ale nic nie wyszlo. niestety okna mam na
> polnoc i wschod, pewnie to przez to.

Hmmm, ja się nie bawiłam w nasiona, posadziłam młode sadzonki. Niestety
ogrodnik ze mnie marny... jedyne sukcesy mam własnie z ziołami, geranium i
bananowcem.

--
Lia

17. Data: 2005-05-13 10:30:13

Od: "IN_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, ja się nie bawiłam w nasiona, posadziłam młode sadzonki. Niestety
> ogrodnik ze mnie marny... jedyne sukcesy mam własnie z ziołami, geranium i
> bananowcem.
A skad wzielas sadzonki?
Bo ja mialam wysiac, i tak to odkladam, i odkladam i w koncu pewnie wysieje
w pazdzierniku ;-)
Przydaly by sie sadzonki, bo to pora w sam raz na nie a nie na sianie ;-)

Pzdr,
IN_(co ten ogordek ziolowy sobie obiecuje od wiekow, a okna i balko na
poludniowo-zachodnie, bardzo sloneczne, wiec i idealne)

18. Data: 2005-05-13 15:57:26

Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-13 12:30:13 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *IN_* skreślił te oto słowa:

Z Castoramy :)

--
Lia

Przypalone kotlety mielone-dlaczego???