Re: Zle Oprogramowany Matrix

1. Data: 2003-02-25 21:45:23

Temat: Re: Zle Oprogramowany Matrix
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom:
> ... czuję się jak uczestnik źle oprogramowanego Matrix'a.

Ha! Matrix Ci sie psuje! :)))))
Moze jakis nowy Ci zafunduja? :)))))))))

Sorki ze sie smieje, ale to o czym piszesz to rzeczywiscie
jest czasami niezly cyrk. :))))
Problem jednak polega na tym ze tu nikt nikogo nie zmusza
do przebudzenia... kazdy sam musi se poradzic (tak w sumie,
no moze z pewna ~pomoca). :)))

Powodzenia! :)))

Czarek

1. Data: 2003-02-25 22:24:55

Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> tycztom:
>
> Ha! Matrix Ci sie psuje! :)))))
> Moze jakis nowy Ci zafunduja? :)))))))))

Czekam na tabletkę (tylko nie pamiętam, czy do "wycofki" była niebieska czy
czerwona :)

> Sorki ze sie smieje, ale to o czym piszesz to rzeczywiscie
> jest czasami niezly cyrk. :))))

Oj... jest, jest - jeżeli się śmiejesz, tzn., że dobrze mnie zrozumiałeś :))

> Problem jednak polega na tym ze tu nikt nikogo nie zmusza
> do przebudzenia... kazdy sam musi se poradzic (tak w sumie,
> no moze z pewna ~pomoca). :)))

Cbnet! Ja już od lat czekam na tę "śmieciarę" - co by mnie odłączyła, tylko
chol.. żaden królik do mnie nie przychodzi... Nie wiem co jest grane?? :))
Coś tam ostatnio pukało mi na terminalu, już sie ucieszyłem a to tylko
monitor się popsuł... :(

> Powodzenia! :)))

OK, thx - jak przyjdzie "śmieciara" nie zapomnę o Tobie Cbnet :))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-02-26 00:02:36

Od: "l:e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@w...pl> skribis:

>Problem jednak polega na tym ze tu nikt nikogo nie zmusza
>do przebudzenia... kazdy sam musi se poradzic (tak w sumie,
>no moze z pewna ~pomoca). :)))

co masz na mysli?

--
Pozdrawiam, Leh.
Uprawiales seks poza cialem?

1. Data: 2003-02-26 07:52:14

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom:
> ... jak przyjdzie "śmieciara" nie zapomnę o Tobie Cbnet :))

No masz ci! A po co ja tu Cie wspieram!? :))))))))

Czarek

1. Data: 2003-02-26 09:21:12

Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> tycztom:
>
> No masz ci! A po co ja tu Cie wspieram!? :))))))))

hihihi

Napisałem to w b. pozytywnym znaczeniu - tzn. jak mnie odłączy, to ja zwołam
'Morfeuszy itd' i odłączymy Ciebie
("śmieciara", to ta maszyna - co to podleciała, sprawdziła - kabelki 'pyk' i
do szamba - pamiętasz? Na pewno pamiętasz :))

No chyba, że chcesz tutaj zostać? :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-02-26 09:24:07

Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

l:e:h wrote:
> "cbnet" <c...@w...pl> skribis:

> co masz na mysli?

Może to, że NEO miał wybór (mowa o tabletce - mógł wybrać 'tabletkę
zapomnienia' i przebudzić się we własnym łużeczku obok całej serwerowni
kompów :)
A z pomocą? To proste - NEO sam nie miał szans, ktoś jednak musiał go z tego
wyciągnąć (cała ta aparatura, wyławianie z 'szamba' itd.).

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-02-26 09:59:14

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom:
> No chyba, że chcesz tutaj zostać? :)

Nieeeeee!!! :)))))))))

Jak bedzie szansa na odlaczenie sie to nie ma sprawy. :)))))))

Czarek

1. Data: 2003-02-26 10:03:17

Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> tycztom:
>
> Nieeeeee!!! :)))))))))
>
> Jak bedzie szansa na odlaczenie sie to nie ma sprawy. :)))))))

OK - masz załatwione, nawet bez tej całej zabawy z "królikeim", "dyskoteką",
"wyciąganiem robala", "tabletką" itd.
:))) (tylko nie odbijaj kobietki NEO, facet zasłużył, pasują do siebie.. :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-02-26 10:09:57

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tycztom:
> ... (tylko nie odbijaj kobietki NEO, facet zasłużył, pasują do siebie..
:)

Heh, kiedy ona troche nie w moim typie jest. :))))))))
Zreszta jak moglbym odbijac komus? Mam przeciez juz jedna taka... :))))
slicznotke. :))))))))))

Czarek

1. Data: 2003-02-26 10:36:23

Od: "tycztom" <t...@N...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> tycztom:
>
> Heh, kiedy ona troche nie w moim typie jest. :))))))))
> Zreszta jak moglbym odbijac komus? Mam przeciez juz jedna taka... :))))
> slicznotke. :))))))))))

Dobra, dogadaliśmy się.
Życzę miłego dnia :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

chat - zapraszam
Re: Zle Oprogramowany Matrix
interpretacja snu
Odp: samobójstwo po programie TVN