Złe w kuchni - suplement

1. Data: 2005-09-13 06:03:04

Temat: Złe w kuchni - suplement
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pamiętacie wątek o samozatłuszczających się nożach?
Zgodnie z sugestiami - wygotowałem rączkę przez bodaj pół godziny w
wodzie z płynem do naczyń.
Wysuszyłem i położyłem osobno na półce, na serwetce.
Minęły 3 tygodnie - i nóż jest tłusty :) Na serwetce jest wyraźny ślad
tłuszczu.
Oczywiście - firma Tescoma nie raczyła sie odezwać z jakimkolwiek
komentarzem.
Zatem z czystym sumieniem mogę przestrzec Grupowiczów:

*** Nie kupujcie noży Tescoma Cosmo ***

sadyl

2. Data: 2005-09-13 14:35:49

Temat: Re: Złe w kuchni - suplement
Od: Kleju <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

bo to są czary mary
kleju

3. Data: 2005-09-14 12:23:52

Od: "Atunia " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kleju <k...@r...net> napisał(a):

> bo to są czary mary

Czary mary to będą, jak któregoś dnia rączka się rozpuści ;). Ja w każdym
razie przyglądam się tym moim z nieufnością i szukam lepszych...

Atunia (w której kuchni też złe siedzi)

4. Data: 2005-09-15 04:57:55

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czary mary to będą, jak któregoś dnia rączka się rozpuści ;). Ja w każdym
> razie przyglądam się tym moim z nieufnością i szukam lepszych...

Może by tak zamiast czarów ktoś podrzucił jakie noże są najlepsze, jakich
sam używa??
Pozdro Jacenty

5. Data: 2005-09-15 06:51:14

Od: "Qq" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wysuszyłem i położyłem osobno na półce, na serwetce.
> Minęły 3 tygodnie - i nóż jest tłusty :) Na serwetce jest wyraźny ślad

W rączce zasiedlił się glizdol. Nie pomoże gotowanie w wodzie z płynem do
mycia naczyń. Nawet zaszkodzić może, jak glizdol przeonaczy płyn na tłuszcz.
Poszukaj w guglu przepisu na płyn na skrzydle żaby i trąbie muchy, to wywali
glizdola z trzonka.
Qq

6. Data: 2005-09-15 07:37:23

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jacenty wrote:

> Może by tak zamiast czarów ktoś podrzucił jakie noże są najlepsze, jakich
> sam używa??

Zwykłe, z drewnianymi rączkami. Nawet nie przeczytalam, co maja napisane
na ostrzu :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

7. Data: 2005-09-15 11:11:07

Od: "jarma1" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam tylko 2 i wystarczaja do wszystkiego. Oba Victorinox - jeden malutki
z zabkami na calej dlugosci i drugi duzy bardzo ostry, kroi wszystko. Uzywam
kilka lat i bez zarzutu (duzy moze jakby troche mniej ostry niz na poczatku
ale nigdy nie ostrzylam). Nie wiem tylko czy drogie bo dostalam w prezencie
od taty :)
kj
ps. obecnosci glizdola tez nie stweirdzilam :D

8. Data: 2005-09-20 03:33:50

Od: "UFOLudek" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja staram się nie używać drewnianych właśnie z powodów higienicznych. Trudno
je domyć. To znaczy można umyć i ma się wrażenie że są czyste ale w drewnie
i tak łatwo rozwijają się zarazki bo łatwo w nie wchodzą drobiny jedzenia.
Ja mam kilka noży ale najbardziej jestem zadowolony z dużego szerokiego noża
i dość długiego który ostrzę oczywiście na zwykłym kamieniu. Nóż kosztował
4,50 zł i jest dużo lepszy od innych droższych które już dawno wypróbowałem.
Takie jakieś bajeranckie laserowo ostrzone wyrzuciłem już kilka lat temu :)
Z tego samego powodu staram się nie używać także desek drewnianych. Mam
szklane i drewniane ale owinięte spreparowanym bambusem.

Sos bez nazwy
1,2 i 3 miejsce w google.pl - tanio,gwarancja!
Spalone mięso i straszny smród !!! Co zrobić??Help
po prostu pączki
gdzie jest Łoś Białowieszczański?