Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału.

1. Data: 2013-11-14 19:43:16

Temat: Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału.
Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Warto dopłacać do Cristadur Schock'a zamiast Franke Fragranit?
Konkretnie 1,5 komory Franke Maris w kolorze onyx za jakieś 750zł czy
400zł więcej za Schock Mono D-150 Graphite (wolał bym franke bo ma 780cm).
Jeżeli oba po roku nadają się do wyrzucenia ze względu na zacieki i
zmatowienie to biorę tańszy (o Franke trochę takich opinii znalazłem o
Cristadur jest mało) bo mi zostanie na wymianę na nowy za rok.

Irokez

2. Data: 2013-11-14 23:37:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Nov 2013 19:43:16 +0100, Irokez napisał(a):

> wolał bym franke bo ma 780cm

Gigant 33333-P

> Jeżeli oba po roku nadają się do wyrzucenia ze względu na zacieki i
> zmatowienie to biorę tańszy

Ja żadnego. Zlew na rok??? - idę po metalowy i mam na całe życie, no i
taniej.
--
XL

3. Data: 2013-11-15 00:26:34

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <1...@4...net> Ikselka napisal(a):

> Gigant 33333-P

> Ja żadnego. Zlew na rok??? - idę po metalowy i mam na całe życie, no i
> taniej.

Tez tak uważam... latach :)))

widziałm Frankego po dwu-trzech latach używania.Nie częstego....
Zal był patrzec na ten syf.....w tym "kamieniu".

--
Pozdr. Z_D
____________________

4. Data: 2013-11-15 00:27:55

Od: Z_D <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <1...@4...net> Ikselka napisal(a):

> Gigant 33333-P

> Ja żadnego. Zlew na rok??? - idę po metalowy i mam na całe życie, no i
> taniej.

Tez tak uważam... :)))

5. Data: 2013-11-15 00:44:48

Temat: Re: Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jako›Ä‡ materiału.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 14 Nov 2013 23:27:55 +0000 (UTC), Z_D napisał(a):

> Tez tak uważam... :)))
>
> widziałm Frankego po dwu-trzech latach używania.Nie częstego....
> Zal był patrzec na ten syf.....w tym "kamieniu".

Też widziałam i widuję u WSZYSTKICH, którzy się skusili na to badziewie. I
pamiętam, jak tylko się pojawiły tego typu zlewozmywaki, już pierwsze
spojrzenie na nie wystarczyło mi, żebym żadnego nie kupiła. I jak się
okazuje po latach - miałam rację.
--
XL

6. Data: 2013-11-15 08:19:38

Od: wolim <n...@p...tu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-14 19:43, Irokez pisze:
> [...]
> zmatowienie to biorę tańszy (o Franke trochę takich opinii znalazłem o
> Cristadur jest mało) bo mi zostanie na wymianę na nowy za rok.

Jeśli stać Cie na wyrzucanie co roku 750 złotych na zlewozmywak, to
bierz którykolwiek, bo prawdopodobnie nie będzie stanowiło dla Ciebie
różnicy te 400 złotych.

Pozdrawiam,
MW

7. Data: 2013-11-15 19:45:33

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-15 00:44, Ikselka pisze:
> [...]
> już pierwsze spojrzenie na nie wystarczyło mi, żebym żadnego nie
> kupiła. I jak się okazuje po latach - miałam rację.

Teraz mam Tekę CUADRO 60 E-MTX i w sumie ta blaszana mikrotekstura też
pięknie nie wygląda po 4 latach i nie czyści się tak fajnie.
Przetłoczenia usztywniające w blaszce też nie pomagają w utrzymaniu
czystości. Trzeba brać cifa, szczotkę i jechać. Mikrotekstura daje tylko
tyle że nie rzucają się w oczy tak bardzo wszystkie rysy jakie powstają
podczas użytkowania. Brzegi zlewu są polerowane i blask straciły jako
pierwsze. Cenę ta blaszka też nie ma niską nawet teraz.

Zaryzykuję Schocka, gładki w dotyku ten Cristadur, więc może dłużej
wytrzyma. Wybrałem prostszy model bez udziwnień (MONO) więc powinien się
łatwiej czyścić. No i tańszy od blaszanej Teki CUADRO jakbym miał
jeszcze raz ją kupić.

--
Irokez

8. Data: 2013-11-15 22:27:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Nov 2013 19:45:33 +0100, Irokez napisał(a):

> [...]
> wytrzyma. Wybrałem prostszy model bez udziwnień (MONO) więc powinien się
> łatwiej czyścić. No i tańszy od blaszanej Teki CUADRO jakbym miał

Pierwszy mój zlew w życiu był blaszany, z ówczesnego Pewexu, za całe 44
dolce - na te czasy majątek. Zarabialiśmy wtedy może połowę tego - w
szkole.
Ale wart był, bo niezniszczalny. Wytrzymał jakieś 20 lat i byłby do tej
pory, tyle ze MŚK stanął na nim podczas malowania kuchni i pooooszło,
wgniecenie nie do naprawienia, choć blacha iście pancerna.

No i od tej pory znowu mam blaszany, noname (a moze i name, nie ma to dla
mnie znaczenia). Bez żadnej tekstury, fuj. Gładki. Tylko rowki na ociekaczu
ma. Błyszczy już ze 12 lat, nic mu się nie dzieje. I na pewno z grubszej
blachy jest, niż teraz robią - dziś to jakas tragedia jest.
--
XL

9. Data: 2013-11-15 22:28:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 15 Nov 2013 19:45:33 +0100, Irokez napisał(a):

> Zaryzykuję Schocka, gładki w dotyku ten Cristadur, więc może dłużej
> wytrzyma.

Aha, nie łudź się, wytrze się jak nic.
--
XL

10. Data: 2013-11-15 23:07:10

Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-15 22:27, Ikselka pisze:
> [...]
> ociekaczu ma. Błyszczy już ze 12 lat, nic mu się nie dzieje. I na
> pewno z grubszej blachy jest, niż teraz robią - dziś to jakas tragedia

No właśnie i tu się zgadzam co się teraz dzieje. Żaden sprzęt nie
wytrzyma tyle co siedemnastoletnia pralka Whirpool która dalej działa,
ze 20 letnia lodówka Polara, mikrofala ze 14 lat, itp itd. Niestety
potrzebuję nowy sprzęt dostosowany do nowych realiów. Stąd takie dzikie
pytanie, bo cena aktualnie nie oznacza że będzie lepiej.

Tak OT odnośnie "drożej=czy lepiej", oglądam sobie baterie, i znajdź
różnice :) (sklepu nie reklamuję, po prostu w porównywarkach nie ma
wymiarówki)
http://www.agdstyle.pl/bateria-schock-simi-501-000-c
hrom.html
<link:http://www.agdstyle.pl/bateria-schock-simi-501
-000-chrom.html>
http://www.agdstyle.pl/bateria-teka-inca-chrom.html
<link:http://www.agdstyle.pl/bateria-teka-inca-chrom
.html>

--
Irokez

PayPal Cheap Moncler down Jackets Moncler shoes t-shirts www.Buy-Good-Goods.com
pleśn na rogach szczytowych ścian mieszkania
Mieszkanie w bloku/blok ogrzewany gazem -koszty?
Pękł przewód kominowy z kamionki - Jest jakiś ratunek?
Re: Pękł przewód kominowy z kamionki - Jest jakiś ratunek?