Strona główna Grupy pl.rec.dom Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jakość materiału. Re: Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jako›Ä‡ materiału.

Re: Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jako›Ä‡ materiału.

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Zlew Schock Cristadur kontra Franke Fragranit - jako›Ä‡ materiału.
Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Fri, 15 Nov 2013 22:27:40 +0100

Dnia Fri, 15 Nov 2013 19:45:33 +0100, Irokez napisał(a):

> Teraz mam Tekę CUADRO 60 E-MTX i w sumie ta blaszana mikrotekstura też
> pięknie nie wygląda po 4 latach i nie czyści się tak fajnie.
> Przetłoczenia usztywniające w blaszce też nie pomagają w utrzymaniu
> czystości. Trzeba brać cifa, szczotkę i jechać. Mikrotekstura daje tylko
> tyle że nie rzucają się w oczy tak bardzo wszystkie rysy jakie powstają
> podczas użytkowania. Brzegi zlewu są polerowane i blask straciły jako
> pierwsze. Cenę ta blaszka też nie ma niską nawet teraz.
>
> Zaryzykuję Schocka, gładki w dotyku ten Cristadur, więc może dłużej
> [...]

Pierwszy mój zlew w życiu był blaszany, z ówczesnego Pewexu, za całe 44
dolce - na te czasy majątek. Zarabialiśmy wtedy może połowę tego - w
szkole.
Ale wart był, bo niezniszczalny. Wytrzymał jakieś 20 lat i byłby do tej
pory, tyle ze MŚK stanął na nim podczas malowania kuchni i pooooszło,
wgniecenie nie do naprawienia, choć blacha iście pancerna.

No i od tej pory znowu mam blaszany, noname (a moze i name, nie ma to dla
mnie znaczenia). Bez żadnej tekstury, fuj. Gładki. Tylko rowki na ociekaczu
ma. Błyszczy już ze 12 lat, nic mu się nie dzieje. I na pewno z grubszej
blachy jest, niż teraz robią - dziś to jakas tragedia jest.
--
XL