Zlewozmywarka ? gdzie i za ile ?

1. Data: 2006-05-30 11:19:43

Temat: Zlewozmywarka ? gdzie i za ile ?
Od: "HeHe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Poszukuje zmywarki ze zintegowym zlewem u gory, takie cudo przywiozl moj
znajomy z niemiec, szukalem troszke na google ale nic nie moge znalezc -
jakies modele, ceny ?

moze ktos spotkal sie z takim urzadzeniem i mnie nakieruje ?

z gory dziekuje

2. Data: 2006-05-30 12:01:53

Temat: Re: Zlewozmywarka ? gdzie i za ile ?
Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

HeHe napisał(a):
> [...]
> jakies modele, ceny ?
> moze ktos spotkal sie z takim urzadzeniem i mnie nakieruje ?

Jakby Ci tu powiedzeć, byś nie czuł się odrzucony...
Podział na grupy jest związany z archiwum i wyszukiwaniem przez
potomnych podobnych problemów, które ktoś właśnie w tej chwili
rozwiązuje...
Dlatego spróbuj to pytanie zadać na pl.rec.dom
(co oczywiście nie znaczy, że tu nie ma takich osób, które znają
temat)

--
Pozdrawiam :)
JM

3. Data: 2006-05-30 15:54:39

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

HeHe napisał(a):
> [...]
> jakies modele, ceny ?
>
> moze ktos spotkal sie z takim urzadzeniem i mnie nakieruje ?

A może coś takiego:
http://www.oldhouseweb.com/stories/Detailed/13218.sh
tml
pozdr. Jerzy

4. Data: 2006-05-30 16:34:04

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

JaMyszka napisał(a):
> [...]
> Dlatego spróbuj to pytanie zadać na pl.rec.dom
> (co oczywiście nie znaczy, że tu nie ma takich osób, które znają

A nie lepiej podać:
http://householdappliances.kelkoo.co.uk/b/a/ps_91659
41/145101.html
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-05-30 16:52:32

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

HeHe napisał(a):
[...]
> moze ktos spotkal sie z takim urzadzeniem i mnie nakieruje ?

Jeszcze raz:
http://www.jaggo.ie/product.aspx?category=d&sub=2&su
bsub=0
pozdr. Jerzy

6. Data: 2006-05-30 19:20:48

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):
> A nie lepiej podać:
> http://householdappliances.kelkoo.co.uk/b/a/ps_91659
41/145101.html

Baaa...
Thx:)

7. Data: 2006-05-30 19:24:09

Od: "JaMyszka" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):
> [...]
> A może coś takiego:
> http://www.oldhouseweb.com/stories/Detailed/13218.sh
tml

Nad wyraz ciekawe to urządzenie:)
Tak na oko, wygląda na małą zmywareczkę, ale mi nie pasuje
głębokość.
Rzeczywiście to zmywarka?
Cena jest powalająca, ale jest o czym marzyć;-)

8. Data: 2006-05-30 20:22:32

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja znalazlam kuchenke ze zmywarka : http://trio.candy.pl/produkty ,
gdzies w sieci widzialam to samo plus lodówka , ale nie moge
znalec teraz .

9. Data: 2006-05-31 07:58:29

Od: "HeHe" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te urzadzonko calkiem fajne, choc dla mnie kuchenka jest juz zbedna, a te
podawane wczesniej w linkach to zagraniczne www :(

>Ja znalazlam kuchenke ze zmywarka : http://trio.candy.pl/produkty ,
>gdzies w sieci widzialam to samo plus lodówka , ale nie moge
>znalec teraz .

termometr
Jakie garnki polecacie do 400 zl
Cudze chwalicie swojego nie znacie