Zlosliwosc.

1. Data: 2000-11-18 15:48:01

Temat: Zlosliwosc.
Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesien. Ludzie zrobili sie jakos drazliwi, zlosliwi. :-(
U siebie musze przyznac rowniez dostrzegam pewne symptomy takiego stanu
ducha.
Przyklad. Pracuje z facetem, ktory bez przerwy na wszystko narzeka. Mozecie
wyobrazic sobie jakie to dolujace sluchac przez 8 godzin, dzien w dzien
takiego biadolenia ? :-((((
Jakis czas temu opowiadal, jak wyszedl z psem na spacer. W pewnym momencie
pies wybiegl na ulice i przejechal po nim samochod. Kiedy opowiadal jak
wzial go na rece mial prawie lzy w oczach. A ja ? Nie zdajecie sobie sprawy
jak ciezko mi bylo zachowac powage i wspolczujacy wyraz twarzy. Wyobrazilem
sobie, ze piesek mial
serdecznie dosyc gledzenia swego pana i popelnil samobojstwo rzucajac sie
pod samochod. Wiem.
Jestem wredny. :-> Chociaz ...
Niedawno kupil sobie nowego psa. Wczoraj musial mu robic sztuczne
oddychanie i zawiezc do kliniki wet. bo ten sie czegos nalykal. :-o

Gladiator.

1. Data: 2000-11-18 16:06:53

Temat: Re: Zlosliwosc.
Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Gladiator wrote in message news:

>[...] Przyklad. Pracuje z facetem, ktory bez przerwy na wszystko narzeka.
Mozecie
> wyobrazic sobie jakie to dolujace sluchac przez 8 godzin, dzien w dzien
> takiego biadolenia ? [...]

Mam w pracy kolege, ktory tez przerazliwie zrzedzi.
Kiedy jego akcje (grywa na gieldzie) zwyzkuja, on biadoli, ze nie bedzie
teraz wiedzial, w co ulokowac nieoczekiwana nadwyzke.
To powoduje, ze na prawdziwe przykrosci, ktore taka osobe spotykaja
otoczenie sie znieczula, po prostu nikt nie slucha opowiadan o
niepowodzeniach. W ten sposob mozemy nie zauwazyc tragedii, ale jak wylowic
ja sposrod miliona "tragedii" ktore spotykaja zrzede?

Moncia

1. Data: 2000-11-18 18:56:27

Od: "jacob bekker" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

"Gladiator" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
sprawy
> jak ciezko mi bylo zachowac powage i wspolczujacy wyraz twarzy.

Choc troche wspolczucia dla psa by sie nalezalo.

Wyobrazilem
> sobie, ze piesek mial
> serdecznie dosyc gledzenia swego pana i popelnil samobojstwo rzucajac sie
> pod samochod.

To wcale nie jest smacznym zartem. Ale coz...

Wiem.
> Jestem wredny. :-> Chociaz ...

dobrze, ze wiesz.

jakub

1. Data: 2000-11-19 09:04:20

Od: "Luki" <l...@f...z.pl> szukaj wiadomości tego autora

blebleble - jacob blekker
Gladiator - nie dziwie ci sie

1. Data: 2000-11-19 10:44:07

Od: r...@p...onet.pl (Paul Radetzky) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 18 Nov 2000 16:48:01 +0100, "Gladiator"
<b...@p...onet.pl> wrote:

>serdecznie dosyc gledzenia swego pana i popelnil samobojstwo rzucajac sie
>pod samochod.

KTOS CI W RODZINIE UMARL? TO DLATEGO ZE BEDZIE MIAL CIEBIE DOSC
A JAK NIE UMARL TO PEWNIE JESZCZE KIEDYS UMRZEEEEEEEE :))))))))))))

ROTFL :))))))))))))))))))

HAHHAHAHAHAHAHHAHAH
BUCHAHCHAHACHCHAHHCA

HIHIHIIHIHIHIHIHIHIHIHI

HEHEHEHEHEHEHEHEHEHHEH

UCHUCHCHUCUHUCUHCUHCUCUCUU
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

khehehehehehehhehe

AAAAAAAAAAAAAAAAHAAAAAHAHAHAHAH!!!
--
Paweł Radecki r...@p...onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
Nowy portalik tworzony przez... uzytkownikow!

1. Data: 2000-11-19 13:43:56

Od: "Marlena Lipinska" <l...@p...promail.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia Gladiator na pl.sci.psychologia napisal(a):

>Jesien. Ludzie zrobili sie jakos drazliwi, zlosliwi. :-(

To nie od pory roku zalezy.

/.../ Wycielam bo znam takie osoby i jakos zyje nie bedac wobec nich wredna.

>Jakis czas temu opowiadal, jak wyszedl z psem na spacer. W pewnym momencie
>pies wybiegl na ulice i przejechal po nim samochod. Kiedy opowiadal jak
>wzial go na rece mial prawie lzy w oczach. A ja ?

No wlasnie, powinienes miec jakies ludzkie odruchy i mu wspolczuc. Czasem
zwierze jest jedynym przyjacielem czlowieka i darzy sie go miloscia.

> [...]
wyraz twarzy. Wyobrazilem
>sobie, ze piesek mial serdecznie dosyc gledzenia swego pana i popelnil

Co Ty mowisz - Pfuj.

>Wiem. Jestem wredny. :->

W kazdym razie nie jest to mile.

I mam Cie teraz pozdrowic? A pozdrowie moze sa w Tobie jeszcze jakies
okruchy czlowieczenstwa :)

Marlena Lipińska

Gadu-Gadu #148122
m...@p...com
l...@p...promail.pl
m...@p...wp.pl

1. Data: 2000-11-19 20:12:25

Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "moncia"

> Mam w pracy kolege, ktory tez przerazliwie zrzedzi.

[...]

Zastanawiajace jest to, ze sa to najczesciej ludzie, ktorym sie calkiem
niezle powodzi. W przeciwienstwie do tych, ktorzy przezywaja prawdziwa
tragedie. Mam kolege, ktory jezdzi na wozku (zanik miesni). Pamietam, ze
kiedy chodzilismy do szkoly gral jeszcze z nami w pilke.
Teraz nie potrafi nawet podac normalnie reki.
Nigdy nie slyszalem by na cos narzekal, skarzyl sie. Podziwiam go.

Gladiator.

1. Data: 2000-11-19 20:24:08

Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacob bekker

> Choc troche wspolczucia dla psa by sie nalezalo.

Oczywiscie. Lubie zwierzeta. Sa lepsze niz ludzie.

[...]
> To wcale nie jest smacznym zartem. Ale coz...

Pewnie masz racje. Coz moge powiedziec na swoje usprawiedliwienie ? Facet
jest tak uciazliwy, ze byc moze moja psychika odreagowuje w ten sposob
stres. Przypomnij sobie MASH.

> Wiem.
>
> dobrze, ze wiesz.

Tez tak mysle. Kazdy posiada ciemna strone duszy.

Gladiator.

1. Data: 2000-11-19 20:25:05

Od: "Gladiator" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Luki"

> blebleble - jacob blekker
> Gladiator - nie dziwie ci sie

Dzieki za zrozumienie. :-)

Gladiator.

1. Data: 2000-11-19 20:52:42

Od: "moncia" <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Gladiator wrote in message news:

> Pewnie masz racje. Coz moge powiedziec na swoje usprawiedliwienie ? Facet
> jest tak uciazliwy, ze byc moze moja psychika odreagowuje w ten sposob
> stres. Przypomnij sobie MASH.

Widac, ze masz wyrzuty sumienia. Patrzac w druga strone - czy ten zrzeda
miewa czasami wyrzuty, ze zatruwa zycie otoczeniu?

> Tez tak mysle. Kazdy posiada ciemna strone duszy.

Ale nie kazdy zdaje sobie z tego sprawe, co wydaje mi sie dwukroc gorsze...

Pozdr
Moncia

male pytnie
Bycie glupcem
Jestem Nowy
Olbrychski w Zachętcie
Whoah!!! Rosyjski eksperyment i ZASTRASZAJACE efekty!