Złośliwość rzeczy martwych.

31. Data: 2009-12-03 16:35:52

Temat: Re: Z?o?liwo?? rzeczy martwych.
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:73447639-8f59-46fe-90a9-53db32c7ebc5@m25g2000yq
c.googlegroups.com...

Vilar wrote:
> Troch? jak bas? Andersena Globku, o smutnych przedmiotach, kt?re maj?
> dusz?.....
> MK
>
> U?ytkownik "de Renal" <f...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
m.googlegroups.com...
> [...]
> b?dzie za?pane gadanie)
> Czym jest wola ?ycia u Schopenhauera? On sam m?wi, ?e u?ywa tych
> okre?le?, bo nic lepszego nie przychodzi mu do g?owy. Prawd? m?wi?c
> jest to raczej wola bytu, gdy? wed?ug Schopenhauera ?y? chce nie tylko
> cz?owiek i zwierz?ta, lecz tak?e kamie? stawiaj?cy op?r czy ?wiat?o ,
> kt?re nie ga?nie. Schopenhauer m?wi, ?e jest to Kantowski ,,numen,,,
> absolut.
> W sensie metafizycznym [ poza sfer? fizyczn? ] dla Schopenhauera
> wchodzi tu w gr? jedna i ta sama wola bytu, absolutnie identyczna dla

Dlaczego smutnych? Nigdy nie widziałaś jak promienie słoneczne tańczą
na parapecie?
Albo jak smród wyprzedza ludzi na ulicy? Lub chusteczki machają na
wietrze?
Swoją drogą , majtki też machają.

Tia.... majtki.....
Majtkowie na pokładzie:D

32. Data: 2009-12-03 16:43:32

Temat: Re: Złośliwość rzeczy martwych.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 17:13:07 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości
b.googlegroups.com...
> [...]
>>> Iza
>>> PS. XL? a ten...masz konto na NK..jak tak weeeeź mi lapnij linka na

Se akty przesyłamy, a co :-)
--

Ikselka.

33. Data: 2009-12-03 16:54:36

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b.googlegroups.com...

> Se akty przesyłamy, a co :-)
> --
>
> Ikselka.

To ja też poprosz(em), bo b(en)d(em) zadrosna. :D

34. Data: 2009-12-03 17:47:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Dec 2009 17:54:36 +0100, Magdulińska napisał(a):

>>> news:3d25fce5-b2e6-4c08-b8ef-2cc5ce6d9f3d@m26g2000yq
b.googlegroups.com...

> To ja też poprosz(em), bo b(en)d(em) zadrosna. :D

Poczekasz, to w Sylwestra wrzucę i tutaj ;-)
--

Ikselka.

35. Data: 2009-12-03 18:18:14

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

b.googlegroups.com...

> Poczekasz, to w Sylwestra wrzucę i tutaj ;-)
> --
>
> Ikselka.

Po(sz)czekam, po(sz)czekam ;P

36. Data: 2009-12-04 08:11:19

Od: flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

de Renal pisze:
> Teraz zrozumiałem, dlaczego ciągle jestem potrącany przez latarnie,
> ściany i inne rzeczy. Kiedyś zdarzyło mi się, że pewna Latarnia się na
> mnie uwzieła, co poszedłem z matką na lody, to wchodziła na mnie
> wytrącając mi loda zanim go posmakowałem. W pewnym momencie tą
> natarczywość Latarnii zauważyła moja matka i stwierdziła,= że jak nie
> lubię lodów to nie muszę od razu wchodzić z nimi w latarnię. Byłem
> zrozpaczony, nie potrafiłem jej udowodnić, że to nie moja wina , tylko
> tej przeklętej Latarni.
> Teraz już bym potrafił, ale pewnie Wam też się zdarza iż przedmiotny
> [...]

Oczywiście, że byś potrafił, nie odnosząc się do *jakichkolwiek*
rozważań filozoficznych [filozofia jako forma zastępcza
Wiedzy/generalizacja/próba stworzenia schematu rzeczywistości ? ;>].
Otóż dzieci mają gorszą podzielność uwagi i gorzej widzą od dorosłych -
mają m.in. mniejszy kąt widzenia. A w wieku dorosłym wystarczą np.
choroby oczu, np. jaskra. Tłumaczenie filozofujące ma jedynie za zadanie
poradzenie sobie z atakującą "znienacka" Rzeczywistością i własnym
poczuciem bezradności, złości, lęku, niepewności. Ale do akceptacji w/w
stanu rzeczy nie trzeba filozofii - trzeba zaakceptować Rzeczywistość,
dlatego, że *jest* , a nie dlatego, że *taka_jest* .

Pozdrawiam
Flyer

37. Data: 2009-12-04 11:27:45

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

U Andersena są smutne. Już taka jego specyfika.
A u Ciebie, czy u mnie moze być zupełnie inaczej.

Wczoraj był chyba przymrozek w nocy. Rano wszystkie źdźbła trawy były
pokryte migoczącym jak diamenciki szronem.....

A machające sie chusteczki kojarzą mi się z...American Beauty.....Tyz
ładnie.

MK.

38. Data: 2009-12-04 11:58:46

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na parapecie?
> Albo jak smród wyprzedza ludzi na ulicy? Lub chusteczki machają na

No proszę... jak facet potrafi się wczuć w nastrój... zadziwiające.

39. Data: 2009-12-04 12:00:04

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
de Renal pisze:
> [...]

stanu rzeczy nie trzeba filozofii - trzeba zaakceptować Rzeczywistość,
dlatego, że *jest* , a nie dlatego, że *taka_jest* .

Też nas to na starość czeka.
Starość.. nie radość...
Niestety... :(

40. Data: 2009-12-04 12:01:31

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten facet to niby ja???

I spojrzała niepewnie na dwie wypukłosci na klacie.....Może znalazły sie tam
przez przypadek?

MK

Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

c.googlegroups.com...

> No proszę... jak facet potrafi się wczuć w nastrój... zadziwiające.

i weź tu się nie spal....
O piątej po południu
He...he
QRWA - TAK SAMO JAK W POLSCE