Złośliwość rzeczy martwych.

41. Data: 2009-12-04 12:12:40

Temat: Re: Z?o?liwo?? rzeczy martwych.
Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

łoj.... chyba pomyliłam płcie :D
sorki
wybaczysz? ;>

news:hfatn0$fh$1@news.onet.pl...
> Ten facet to niby ja???
>
> I spojrzała niepewnie na dwie wypukłosci na klacie.....Może znalazły sie
> tam przez przypadek?
>
> MK
>

> Użytkownik "Magdulińska" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

c.googlegroups.com...

42. Data: 2009-12-04 12:16:17

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uffff, uspokoilas mnie.
Czułam, że tracę grunt pod nogami :-))

43. Data: 2009-12-04 13:28:01

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zakręcona jestem :D

44. Data: 2009-12-04 13:56:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 12:27:45 +0100, Vilar napisał(a):

> U Andersena są smutne. Już taka jego specyfika.

He he, braci Grimm poczytaj ;-PPP

45. Data: 2009-12-04 14:11:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 4 Dec 2009 12:58:46 +0100, Magdulińska napisał(a):

> Użytkownik "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> napisał w wiadomości

c.googlegroups.com...

> No proszę... jak facet potrafi się wczuć w nastrój... zadziwiające.

Aż strach założyć prześwitujacą spódniczkę latem... bo może za człowiekiem
iść taki, do którego wszystko macha...
--

Ikselka.

46. Data: 2009-12-04 14:44:12

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c.googlegroups.com...

> Aż strach założyć prześwitujacą spódniczkę latem... bo może za człowiekiem
> [...]

To może lepiej nie zakładać tej spódniczki wcale? :D

47. Data: 2009-12-04 14:44:55

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> He he, braci Grimm poczytaj ;-PPP

Łoj - toż to horrory dla niegrzecznych dzieci...

48. Data: 2009-12-04 17:54:02

Temat: Re: Złośliwość rzeczy martwych.
Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

flyer wrote:

> [...]
> Wiedzy/generalizacja/próba stworzenia schematu rzeczywistości ? ;>].
> Otóż dzieci mają gorszą podzielność uwagi i gorzej widzą od dorosłych -
> mają m.in. mniejszy kąt widzenia. A w wieku dorosłym wystarczą np.
> choroby oczu, np. jaskra. Tłumaczenie filozofujące ma jedynie za zadanie
> poradzenie sobie z atakującą "znienacka" Rzeczywistością i własnym
> poczuciem bezradności, złości, lęku, niepewności. Ale do akceptacji w/w
> stanu rzeczy nie trzeba filozofii - trzeba zaakceptować Rzeczywistość,
> dlatego, że *jest* , a nie dlatego, że *taka_jest* .

Inteligencja człowieka przeciętnego jest jak latarka kieszonkowa,
oświetlająca tylko to, czego szukamy, natomiast inteligencja wyższa
jest jak słońce, które oświetla wszystko. Ps; glob słoneczko;)

Dopiero w czasie i przestrzeni rzecz sama w sobie, może przejawić się
jako to co o niej wiemy i widzimy. Dlatego dla Schopenhauera wola
życia jest poza czasem i przestrzenią, jest czymś w sobie i może
przejawiać się tylko wtedy, gdy staje się fenomenem, czyli tym co jest
naszym widzeniem rzeczy, a przecież to widzenie jest ograniczone.
Dlatego on czuje to czego nie widzimy,= intuicja.
Kiedy wola życia przejawia się w świecie fenomenów, rozdziela się na
niezliczoną masę rzeczy pożerających siebie nawzajem, wilk, kot itd;
Schopenhauer formułuje teorię sztuki najważniejszą moim zdaniem jaką
kiedykolwiek stworzono [ nawiasem powiedzmy, że nadzwyczaj naiwny i
nie pełny sposób traktowania sztuki we Francji wynika przede wszystkim
z nieznajomości Schopenhauera].
Sztuka ukazuje nam grę sił natury, tzn wolę życia. W tej kwesti
Schopenhauer jest konkretny. Pyta; dlaczego zachwyca nas fasada
katedry, a zwyczajny mur nas nie obchodzi? Otóż dlatego, że wola życia
materii wyraża się poprzez ciężar i opór. Uderz w latarnie , więc
latarnia stanowi dla ciebie opór i ciężar. Kapujesz latareczko, bez
baterii?

49. Data: 2009-12-04 17:54:03

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

50. Data: 2009-12-04 17:54:04

Od: de Renal <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

flyer wrote:

> [...]

materii wyraża się poprzez ciężar i opór. Uderz w latarnie , więc
latarnia stanowi dla ciebie opór i ciężar. Kapujesz latareczko, bez

i weź tu się nie spal....
O piątej po południu
He...he
QRWA - TAK SAMO JAK W POLSCE