Re: Złożoność zachowań seksualnych - norma, czy zboczenie ?

21. Data: 2009-10-16 12:59:50

Temat: Re: Złożoność zachowań seksualnych - norma, czy zboczenie ?
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Y e l o" <r...@c...op.pl>
news:hb9pa0$2vj$1@news.onet.pl...
> "Robakks" <R...@g...pl>

> To raczej Ty nie doceniasz 'zamysłów natury' ;)

Wystarczy grypa atakująca "królowe matki", a ewolucja potoczy się
bez pszczół.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Truteń trutniowi pszczółki nie zrobi"
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
i nie pomoże nawet informacja, że na południowych stokach gór Synaju
istnieje plemię Kuta-kuta, które na dzień dobry liże sobie nawzajem
narządy płciowe zamiast całować się z języczkiem, jak minister
z ministrem. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

22. Data: 2009-10-16 13:01:50

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wystarczy grypa atakująca "królowe matki", a ewolucja potoczy się
> bez pszczół.
A jednak, póki co, dają radę ... Nie gorzej niż my ...
Nie latają w kosmos - fakt ...
Ale nie tworzą też broni jądrowej.

23. Data: 2009-10-16 13:05:24

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Y e l o" <r...@c...op.pl>
> Użytkownik "Robakks" <R...@g...pl> napisał w wiadomości

> Oki.

ufff hehe :-)
wreszcie.
Wygląda na to, że posty jednozdaniowe mają znacznie większą
skuteczność od wielostronicowych rozmytych elanoratów. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

24. Data: 2009-10-16 13:10:37

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wygląda na to, że posty jednozdaniowe mają znacznie większą
> skuteczność od wielostronicowych rozmytych elanoratów. :-)

tak, to był ukłon, ponieważ pozytywnie odpowiedziałeś na 'skup się' ;)
Stwierdziłem, że nie ma sensu rozwodzić się nad 'w pewnym sensie'.
'W pewnym sensie' wszystko jest wadą ;) Krew AB jest wadą,
bo naraża na jakieś nietypowe choroby. Duży nos jest wadą, bo
Krysia woli małe noski...

25. Data: 2009-10-16 13:17:17

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Y e l o" <r...@c...op.pl>
> "Robakks" <R...@g...pl>

> A jednak, póki co, dają radę ... Nie gorzej niż my ...
> Nie latają w kosmos - fakt ...
> Ale nie tworzą też broni jądrowej.

Gdyby dinozaury pozostawiły jakiś ślad, że potrafiły myśleć,
to ludzie współcześni oceniliby, że
"chujowo myślały, skoro nie przetrwały"
Podałeś filozofię wymarcia: nie latać w kosmos i nie tworzyć postępu
ino kopulować jak małpy bonobo. ;)
Świetny model do naśladowania... :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

26. Data: 2009-10-16 13:30:45

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Y e l o" <r...@c...op.pl>
> [...]

> 'W pewnym sensie' wszystko jest wadą ;) Krew AB jest wadą,
> bo naraża na jakieś nietypowe choroby. Duży nos jest wadą, bo

No widzisz - wreszcie zrozumiałeś zdanie, które musiałem powtórzyć
by jego treść do Ciebie dotarła. Od tamtego posta nie zrobiliśmy
kroku do przodu i zapewne dalej uważasz, że homoseksualizm
to błąd natury, choć z tekstu wynikało, że nie jest błędem natury
cecha naturalna. :-)
"Pedały i lesby są tak samo naturalne jak i inne jebaki" :-)
Natura nie robi błędów. Cokolwiek zrobi jest zgodne z naturą. :)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)
PS. Czy już zauważyłeś co Ci chcę wytłumaczyć, a więc różnicę
pomiędzy matką Naturą, a ciotką Ewolucją? :)

27. Data: 2009-10-16 13:33:03

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to ludzie współcześni oceniliby, że
> "chujowo myślały, skoro nie przetrwały"
> Podałeś filozofię wymarcia: nie latać w kosmos i nie tworzyć postępu

Teraz wyprodukowałeś urojenie ;)
Równie dobrze mogłeś z tego, co napisałem wysnuć inny wniosek:
'pozwólcie homo skupić się na badaniach (niech latają w kosmos
i tworzą postęp) zamiast im wmawiać, że są chorzy i muszą się skupić
na leczeniu'.
'Pozwólcie homo zakładać związki partnerskie(równe w prawach
z małżeńskimi pod względem podatkowym, spadkowym itp),
pozwólcie adoptować dzieci z domów dziecka - w ten sposób
zwiększacie szansę tych dzieci(heteroseksualnych w większosci)
na to, że zostaną naukowcami i pomogą wszystkim latać w kosmos,
a jednocześnie zmniejszycie zjawisko zakładania przez homo
rodzin fasadowych - pełnych rozczarowań i nieszczęść związków,
w których cierpią także heteropartnerzy i czesto kończy się
to totalnym rozbiciem tak stworzonych rodzin'.

Ty jednak wolisz(_wybrałeś_) kreować Redarta
na naukowego wstecznika.

28. Data: 2009-10-16 13:34:47

Od: "Y e l o" <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, zrobiliśmy krok naprzód. Więc ja już kończę ;)

29. Data: 2009-10-16 13:55:49

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Y e l o" <r...@c...op.pl>
> [...]

> to totalnym rozbiciem tak stworzonych rodzin'.
>
> Ty jednak wolisz(_wybrałeś_) kreować Redarta

rotfl
"pozwólcie garbatym, by jeździli tramwajami"
"pozwólcie zezowatym kupować komputery"
"pozwólcie rudym chodzić do kina"
Dlaczego Redarcie jeśli coś chcesz powiedzieć, to nie mówisz
tego wprost - tylko na opak? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)