Re: Złuszczanie skóry kwasami AHA

Data: 2005-04-03 17:42:56
Temat: Re: Złuszczanie skóry kwasami AHA
Od: "Monia" <m...@p...onet.pl>

Użytkownik "iwonsien" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
news:d2p5i8$54o$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> Mi kosmetyczka powiedziała, że ok 10. Możesz wyjść na ulice, bo twarz sie
> nie złuszcza w widoczny sposób. W dzień zabiegu zero makijażu żaby ci
> pigment nie wniknął w skóre i masa kremu nawilżającego. Do trzech dni
> skura ma prawo być sucha, trzeba po prostu dużo nawilżać.
> Ale nie widać wyrażnego złuszczania, chyba że przy nosie.
> A gdzie pytałaś? Bo ja płace 80 zł. za zabieg :(

A ja mam pytanie, czy mozna zluszczanie kwasami robic teraz - w okresie
wiosenno-letnim? Bo mi kiedys kosmetyczka, ktora proponowala kwasy
powiedziala, ze najlepiej robic to w okolicach pazdziernika, kiedy juz sie
nie wystawia tyle skory na slonce.
Czy ktos wie, ile taka przyjemnosc kosztuje we Wrocławiu i moze polecic
jakis gabinet kosmetyczny?
---
Monika Czyż