Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki

11. Data: 2015-10-19 15:51:02

Temat: Re: Zmywarka - czasami nie wypłukuje tabletki
Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.10.2015 o 20:45, dsw pisze:
> Witajcie,
>
> Co może być przyczyną, że zmywarka czasami nie wypłukuje tabletki?
> Zdarza się tak 6/10 razy. Czasami zostaje 1/3-1/2 tabletki, czasami prawie cała.
Niezależnie od programu i ilości załadowania.

Może są zapchane niektóre otwory w spryskiwaczu?

12. Data: 2015-10-19 15:56:36

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 października 2015 00:54:46 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
napisał:
> Podstawowe pytanie to jakich programów czy programu uzywasz. jak krotki program to
proszku trzeba uzywac.

programy różne i krótkie i długie i automatyczne. Nie ma zależności od programu (na
krótkich jest ~50/50 w zostawianiu tabletki)

13. Data: 2015-10-19 15:57:06

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 października 2015 15:51:03 UTC+2 użytkownik t-1 napisał:

Niezależnie od programu i ilości załadowania.

> Może są zapchane niektóre otwory w spryskiwaczu?

Wszystko przeczyszczone

14. Data: 2015-10-19 15:57:48

Od: dsw <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 19 października 2015 15:42:21 UTC+2 użytkownik r...@k...pl
napisał:

> Tabletki złapały wilgoć? Tabletka, która złapała wilgoć, a potem wyschła,
> ciężko się rozpuszcza. Pomogło wkładanie ich do szczelnego pojemnika. Z
> autopsji.

mogły złapać, gdy każda jest z osobna zapakowana w folię?

15. Data: 2015-10-19 16:02:48

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-10-19 o 15:56, dsw pisze:

> programy różne i krótkie i długie i automatyczne. Nie ma zależności od programu (na
krótkich jest ~50/50 w zostawianiu tabletki)

A nie chciałbyś skontaktować się z serwisem? Doświadczony fachowiec może
poradziłby telefonicznie, ewentualnie przyszedłby zdiagnozować, to
będzie chyba lepsze, niż taka tutaj zgadywanka?
--
B.

16. Data: 2015-10-19 16:36:56

Od: p0li <p...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

T->Dnia 2015-10-18 20:45:25 niejaki dsw napisał:
> Witajcie,
>
> Co może być przyczyną, że zmywarka czasami nie wypłukuje tabletki?

miałem podobne objawy (siemens jakiś tam + tabletki różnych firm)

nie wnikałem w przyczyny ale zacząłem tabletki przed włożeniem łamać na pół

pomogło

dla tych co wolno czytają - po złamaniu wkładam _obie_ połówki tabletki do
pojemnika ;)

--
P0zdrawiam
p0li

17. Data: 2015-10-19 18:31:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Oct 2015 15:45:42 -0700 (PDT), dsw napisał(a):

> Jeżeli to ta sama grzałka co grzeje w sensie suszy, to grzeje:)

Tego to ja nie wiem. A z tym "rodzajem tabletek" to przesada - testowałam
wszystkie tu wymienione firmy, włącznie z tymi z "cudowną" folią
rozpuszczalną", łamaniem na pół itp.

18. Data: 2015-10-19 19:30:29

Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2015-10-18 20:45, dsw wrote:
> Co może być przyczyną, że zmywarka czasami nie wypłukuje tabletki?

U mnie dla odmiany był to wilgotny pojemnik na tabletkę. Wkładasz
szklankę, coś skapnie, wkładasz tabletke i ona się przylepia. Na tyle
skutecznie że nie da rady sama wyslizgnąc się. Przodowały w tym
szczególnie cośtam quantum z samorozpuszczalną powłoką "jak gdyby
folia". Kropla cieczy w pojemniku i po sprawie. Zaschnięte na amen.

19. Data: 2015-10-19 20:10:37

Od: wowa <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Oct 2015 14:32:37 -0700 (PDT)
dsw <d...@g...com> wrote:

> Niezależnie od załadowania. Też myślałem, że może duże talerze, albo garnki... ale
nawet przy małym załadowaniu małymi naczyniami czasami tak się zdarza. Myślałem, że
też jest to wina górnego kosza, gdy nie jest dosunięty w głąb do końca, ale już teraz
zwracam na to uwagę i również czasami nie wypłukuje tabletki. Mechanizm spustowy
raczej działa, bo jednak klapka jest otwarta (słychać jak się otwiera w początkowych
fazach mycia).

Wrzuć tabletkę bezpośrednio do komory. Robię tak i nie widzę jakiś negatywnych
skutków.
Wojtek

20. Data: 2015-10-19 20:14:35

Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Po wstępnym oplukaniu jak wypompuje brudna wodę otwierasz drzwi i wrzucasz tabletke?
Wydaje mi się ze zmywarki nie masz.

ogrzewanie klatek schodowych
Na co wkleić drzwiczki rewizyjne do komina?
Stawianie ścianek g/k od A do Z
materac nawierzchniowy
Glutek-przyglutek.