Re: Zmywarka kuchenna - podstawy, czyli...

From: Andrzej Garapich <garapich malpa isez kropka pan kropka krakow kropka pl a
t...@t...zmyłka>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zmywarka kuchenna - podstawy, czyli...
Date: Sat, 15 Jan 2005 18:16:00 +0100

On Fri, 14 Jan 2005 21:19:16 +0100, "ania" <a...@e...pl>
wrote:

> a co robisz ze smrodem psujacego sie zarcia na brudnych naczyniach?;-)
>pewnie tez wymyslili juz jakis gzadzet - moze elektornicznie wzbudzana
>reakcja jadrowa?;-)

U mnie ni ema tego problemu... Przy trójce dziewci zmywarka chodzi
conajmniej dwa razy dziennie, a w weekendy 3 i 4 razy. Wisz,
rozumiesz, soczek i sru! kubeczek do zmywarki...

>straaasznie daleko:-)

Mam przytoczyć dane w kilometrach. Ze stacji NESTE pod M1 od 17 do 21
km, 5 roznych tras. To jest daleko??? Znajomi do pracy w Barcelonie
codzienie jezdza 100 km...

>ja mieszkam na koncu swiata i u mnie jaskolki zawracaja i pewnie leca do
>ciebie i tez nawrot i do mnie i tak w kolko:-)

Jeśli lecą stycznie do horyzontu, to i owszem.

>ps
>jak sie tak naprawde sprawuja sprzety kuchenne ktore masz? bo ja na serio
>musze zburzyc i na nowo wybudowac kuchnie:-)

Zmywarka Whirpool z tych lepszych, ale jak mowię, przez pierwszy rok
chodziła jak sprzeęt heavy-duty - 8 osób w rodzinie. Na razie bez
zastrzeżeń. Ale jak padnie, to chyba kupie Miele - ten design, no i
poczucie, że wytrzyma dłużej niż ja pożyję...
Odradzam Ariston, ardo i takie tam - awaryjne jak jasny gwint.
Lodówka... Jak to lodówka. Zimno jest (Polar chyba).
Piekarnik/płyta Whirpool i świetne są. Ale raczej bez bajerów,
Też bym teraz Miele kupił.

pozdrawiam serdecznie,

Andrzej Garapich

--