Re: Zmywarka kuchenna - podstawy, czyli...

From: "ytorkin [wawa]" <a...@c...usun.to.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Zmywarka kuchenna - podstawy, czyli...
Date: Wed, 19 Jan 2005 13:04:26 +0100

adamparker [NIESPAMUJ]" <"adamparker [NIESPAMUJ] po głębszej zadumie,
wystukał/a cichutko co następuje:

> Dlatego ja będe się upierał że podstawa np. zmywarki w całej serii
> jest taka sama ( obudowa, pompa , grzałka ) a płaci się za bajery

Już ktoś Ci wytłumaczył, że głupoty piszesz. Modele różniące się ceną różnią
się czymś więcej niż obudową. Bo elektronika jest zwykle taka sama. Różnią
się m.in. jakościa komponentów.

Jak już posługujemy się różnymi przykładami to ja użyje rowerów. Zgodnie z
Twoją teorią najlepsze rowery to te z marketu za 199 PLN + kawa. Bo sa
najprostsze, mają najprostszy osprzęt itp. Tylko dlaczego one tak się psują?
Ja miałem rower lepszej firmy i nigdy nie miałem z nim najmniejszych
problemów pomijam kwestie szybkości i komfortu jazdy.

> typu więcej programów , kontrolek braku soli czy nabłyszczacza ,
> wyświetlacz elektroniczny . Podobnie w pralkach .
> Nieco inaczej może być w lodówce bo droższe modele mają po 2 agregaty
> - osobno dla lodówki i dla zamrażarki . No i te fajne LCD - ciekawe
> czy fajnie tak stać przy lodówce i surfiować po internecie :-)

Te LCD to są zwykle wbudowane telewizory. Za pomocą telewizora i pilota
możesz co najwyżej posufrować po telegazecie.

Arek