Re: Znów liderom nerwy puszczają!

Data: 2019-02-14 21:58:45
Temat: Re: Znów liderom nerwy puszczają!
Od: gazebo <g...@j...com>

W dniu 14/02/2019 o 20:10, Silvio Balconetti pisze:

> To jest dobry pomysl! Moze ktos podrzuci Adrianowi, ze jak bedzie sie
> skarzyl na Unie, to niech powie o tym zamordyzmie: oszczedne zarowki,
> zakaz palenia w knajpach, pracy i mieszkaniach (u nas sa czujniki),
> granice promili dla kierowcow oraz pasy! ;-)
to sie w Anglii nie zdarzy, po prostu nie takiej mozliwosci, problem z
paleniem jest taki, ze likwiduje sie popielniczke, takiej ilosci
legalnego wyrzucania petow z samochodu czy pod nogi to nigdzie nie
widzialem, byla popielniczka przy przy butlach z gazem, ok, popielniczki
nie ma i wszystko jest ok, rzuca sie pod butle, a czujniki sie pstryka i
przestaja dzwieczec, zyc nie nie umierac, to samo z samochodami, bez
swiatel? ok, bardzo rzadko mandat zarobisz, lyse opony? ok, jednakze jak
juz dojdzie do zdarzenia to znajda wszystko, kroczek po kroczku z
angielska flegma, a wtedy dowiesz sie ile to kosztuje, jak dla mnie, zyc
nie umierac

--
gazebo