Znow malakser

11. Data: 2007-02-22 22:20:11

Temat: Re: Znow malakser
Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"EwA" <s...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:erktkm$p5o$1@mx1.internetia.pl...

> Gdyby mozna bylo polegac na opisach producenta, czy sprzedawcy, to nie
> zawracalabym glowy :)
> Z wlasnego przykrego doswiadczenia wiem, ze nie mozna niestety :( Zawsze
> lepiej zapyrac madrzejszych, tzn. praktykow :)
>
> Dziekuje! Coraz blizej mi do podjecia decyzji.
> Pozdr.
> EwA
Ewa!
Jestem slepa!!
Ja myslalam, ze to co na obrazku, to zestaw i za te cene.
A tam na dole opis!!!
Z tego wynika , ze tylko ten robot jest za te cene.
Szukaj dalej , bo naprawde sa korzystniejsze zestawy, jak bede miala troche
czasu, to tez poszukam i dam Ci odpowiedz.
Ilona

12. Data: 2007-02-22 22:29:34

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazlam w sieci typ 4655. Na 47... nie zaczyna sie zaden. Moc tylko
> 550W. Czy taki masz? Czy nie ma problemu z szatkowniem, ucieraniem jarzyn
> i owocow? Bo na pierwszy rzut oka wyglada mi raczej na przystosowany do
> wyrabiania ciast.
> http://42.pl/u/pWE
> KitchenAid w wersji podstawowej to cena ponad 2000 zl, a po rozbudowaniu o
> maszynke do miesa, i tarcia jarzyn itp. dochodzi do 2700 - 2800. Byly
> tansze na Allegro, ale bez gwarancji i z przetwornikiem, czy czyms takim,
> [...]
Poogladaj sobie nowsza wersje , czyli MUM 8

http://www.bosch-hausgeraete.de/de/produkte/produkte
/kleine/index.html

Ilona

13. Data: 2007-02-22 22:51:17

Od: EwA <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IP napisał(a):

> Poogladaj sobie nowsza wersje , czyli MUM 8
>
> http://www.bosch-hausgeraete.de/de/produkte/produkte
/kleine/index.html

Noooo super :( Poogladalam! No i jak ja mam teraz wrocic do jakiegos
tam Talenta, Fenomena, czy nawet MUM-a 46-cos tam... Ilona jestes
okrutna ;)
Pozdr.
EwA

14. Data: 2007-02-23 19:12:19

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>>
> Noooo super :( Poogladalam! No i jak ja mam teraz wrocic do jakiegos tam
> Talenta, Fenomena, czy nawet MUM-a 46-cos tam... Ilona jestes okrutna ;)
Nie wiem nic o tych innych firmach,ale MUM-y nie sa zle. Wiadomo, ze im
wyzszy nr, tym nowszy model i napewno tez wyzsza cena.
Moim zdaniem MUM 46 niewiele rozni sie od 47, tylko wybierz najlepsza
oferte, napewno znajdziesz w internecie jakis zestaw np. z maszynka do
miesa, z cena taka jak bez maszynki.
W kilka miesiecy po moim zakupie, znalazlam taka oferte dla mojej sasiadki,
tylko miska byla plastikowa, a nie metalowa, w uzytkowaniu naprawde zadna
roznica.
pozdrawiam
Ilona

15. Data: 2007-02-23 23:24:12

Od: EwA <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

IP napisał(a):

> Nie wiem nic o tych innych firmach,ale MUM-y nie sa zle. Wiadomo, ze
> im wyzszy nr, tym nowszy model i napewno tez wyzsza cena. Moim
> zdaniem MUM 46 niewiele rozni sie ...

Dzisiaj obejrzalam go sobie w sklepie na zywo. Pokazali mi jak to sie
sklada. Zestaw z maszynka do miesa, kielichem, misa do wyrabiania ciast
i tarczami i mieszadlami kosztowal 900zl. W internecie na pewno znajde
tanszy. Jeszcze Cie troche pomecze pytaniami:
Misa do wyrabiania ciasta wydala mi sie mala. Czy rzeczywiscie mozna w
niej wyrobic 1kg maki z dodatkami na ciasto drozdzowe?
Pozdr.
EwA

16. Data: 2007-02-24 10:02:30

Od: "IP" <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Misa do wyrabiania ciasta wydala mi sie mala. Czy rzeczywiscie mozna w
> niej wyrobic 1kg maki z dodatkami na ciasto drozdzowe?
Wyobraz sobie, ze mozna :-)
Ale dla pewnosci podam Ci rozmiary mojej miski :
pojemnosc 3 l i zostalo jeszcze od brzegu 3 cm.(od poziomu wody do gory)
Poniewaz nie bedziesz w sklepie mogla sprawdzic pojemnosci, to podaje w cm
:Wysokosc 17 cm (calosc razem ze spodem)
srednica : 23 cm (razem z brzegiem)
Jezeli w instrukcji pisalo, ze ten konkretny typ wyrabia 1 kg maki z
dodatkami, to to sie zgadza.
Mialam dawniej innego robota(AEG i bylam zadowolona), ale byl za slaby do
wyrabiania chleba i dlatego zdecydowalam sie na Boscha.
Zycze udanego zakupu , w przyszlosci dokup sobie maszynke do mielenia
maku(super wygoda).
Jezeli w Twoim zestawie nie bedzie(co jest b. prawdopodobne) tarki do
ziemniakow, to zamow ja sobie( w skepie, ktory prowadzi sprzedarz tych
robotow), bo te wszystkie "inne" sposoby tarcia ziemniakow nie daja tego
prawdziwego efektu.
pozdrawiam
Ilona

"Wolowina z marchewka na czerwono" - kto zna przepis?
Nalewka z węgierek.
http://www.youtube.com/w atch?v=jk33qVgCWmc
DO SYLI
Na zakończenie wielowątkowej dyskusji...