Re: Znów zabierają nam wolność

Data: 2008-11-06 11:52:59
Temat: Re: Znów zabierają nam wolność
Od: "JanB" <...@...B>

Użytkownik "rzeczy pierwsze" <r...@o...eu> napisał w wiadomości
news:geuh3e$jaf$1@news.onet.pl...

> Dla tego może warto zaproponować, przetestować (przynajmniej na sobie) i
> ewentualnie udoskonalić jakiś rozsądny kompromis ? ;-)

Dobrało się dwóch debili:)
Rozumiem, jeżeli coś jest napisane po polsku. Jeżeli piszesz bełkotliwe
zdanie wielokrotnie złożone to nie możesz wymagać ode mnie, żebym zrozumiał
co mogłeś przypadkiem sobie myśleć.
Razem w kfie będzie wam raźniej, obawiam się rzeczy pierwsze że właśnie
dołączasz do swojego przygłupowatego kumpla Robaczka.
Papa.
A, i jak już zostanę cenzorem całego internetu to wrzuce Ci na skrzynkę
mailową zdjęcia małych dziewczynek i pójdziesz do pierdla.