Zoll w sprawie aborcji - polecam!

31. Data: 2011-11-07 17:42:26

Temat: Re: Zoll w sprawie aborcji - polecam!
Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SuziQ" <u...@k...com> napisał w wiadomości
news:j994ev$on6$1@news.onet.pl...

> Czyli człowiek z obumarłym pniem mózgu to nie człowiek ponieważ nie
> potrafi juz abstrakcyjnie myślec? A kto to jest. Bydle? Nie. Roślina? Nie,
> no nie wydziela tlenu. To może minerał?
A może wymarzona partnerka dla nekrofila ?

32. Data: 2011-11-07 17:44:59

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-07 18:42, zażółcony pisze:
> Użytkownik "SuziQ" <u...@k...com> napisał w wiadomości

> A może wymarzona partnerka dla nekrofila ?

Nie znasz odpowiedzi na to pytanie?

--
skrócona lekcja światopogladowo - ustrojowa
http://pics.kuvaton.com/kuvei/isms.jpg

33. Data: 2011-11-07 17:51:24

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości
>
> Hej !
> Dawno Cię nie widziałem.
> Jak tam życiowo leci ? Ukałda się ?

o tym, jak mi się układa, nie będę rozmawiać na tym forum, a już zwłaszcza z
tobą

sz.

34. Data: 2011-11-07 17:54:42

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znasz odpowiedzi na to pytanie?
Nie wiem, do końca o co pytasz, ale wychodzi mi, że to
ciało/zwłoki człowieka. W każdym badź razie nie ma podstaw,
by ciągać personel krematorium po sądach, jak je
sprawnie spopielą.
Z góry też uprzedzam ew. wątpliwości: w żadnym razie nie
zabraniam, by rodzina, ksiądz czy znajomi na facebooku
mówili o nim i myśleli 'człowiek'. "Dobry człowiek", "Zły
człowiek". Whatever. Za to też do sądu się nie ciąga.

35. Data: 2011-11-07 17:55:58

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> X-No-Archive:yes
>
> Użytkownik "zażółcony" <r...@c...pl> napisał w wiadomości

> o tym, jak mi się układa, nie będę rozmawiać na tym forum, a już zwłaszcza
> z tobą

Oki :)
No to widzisz Iksi - Twoje pytanie było nietrafione :)

36. Data: 2011-11-07 18:34:19

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 18:55:58 +0100, zażółcony napisał(a):

> Użytkownik "Szaulo" <z...@...ll> napisał w wiadomości

> Oki :)
> No to widzisz Iksi - Twoje pytanie było nietrafione :)

Jakie "moje pytanie"? - diagnoza Twej płytkości i pozerstwa w okazywaniu
zainteresowania! jak najbardziej trafiona.

37. Data: 2011-11-07 18:34:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Nov 2011 18:44:59 +0100, SuziQ napisał(a):

> Nie znasz odpowiedzi na to pytanie?

Zna, ale nie chce jej udzielić...

38. Data: 2011-11-07 18:34:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Nov 2011 18:27:59 +0100, SuziQ napisał(a):

> Czyli człowiek z obumarłym pniem mózgu to nie człowiek ponieważ nie
> potrafi juz abstrakcyjnie myślec? A kto to jest. Bydle? Nie. Roślina?
> Nie, no nie wydziela tlenu. To może minerał?

:-*

39. Data: 2011-11-07 18:34:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 18:22:01 +0100, zażółcony napisał(a):

> Czyli, w moim osobistym odczuciu, absolutnie najwcześniejszym
> momentem, w którym możemy się pokusić o uznanie zarodka
> za czującą istotę, jest ten 43 dzień

Dzięki ci, oguru, za osobiste odczucia!
:->

40. Data: 2011-11-07 18:35:50

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 17:23:59 +0100, zażółcony napisał(a):

> [...]
> szczodrze wyposażyła człowieka w zdolność do abstrakcyjnego myślenia,
> na której to oparta jest skłonność do antropomorfizacji rzeczy/zjawisk.
> Jak mała dziewczynka bawi się lalką i przyjdzie zły starszy brat
> i zacznie tą lalką potrząsać, krzyczeć na nią a na koniec urwie jej
> głowę - to dziewczynka będzie bardzo płakać. Brat zrobi swojej siostrze
> dużą krzywdę. Ale nie ma to nic wspólnego z rzeczywistym morderstwem.
> Emocje dziewczynki, choć prawdziwe, potrzebne do jej prawidłowego
> rozwoju, silne - to nie czynią z lalki człowieka, ani nawet nie

Aleś się o-pisał...

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki
Osobowość przywódcy