Zoll w sprawie aborcji - polecam!

81. Data: 2011-11-07 22:28:56

Temat: Re: Zoll w sprawie aborcji - polecam!
Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"SuziQ" <u...@k...com> wrote in message news:j98vca$5ao$1@news.onet.pl...

> A Ty jak zona zaszła w ciaze, i zaraz jak sie o tym upewniła
> to mowiles o nim nasze nasze dziecko, czy nasza zygota?

a co to ma do rzeczy??

i.

82. Data: 2011-11-07 22:30:04

Temat: Re: reakcje paranoika
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 14:28:19 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Angazujesz przy tym ogromne srodki, chocby tylko
> literkowe..
> Dzisiaj przeszlas sama siebie.
> Wiem, ze to lubisz, ze to Twoj zywiol, dzisiaj jednak
> wielokrotnie odnosilam wrazenie, iz forma Twych
> wypowiedzi przerasta ich tresc.
>
> A chyba jednak nie o to Ci chodzilo.
> Hmm?...

W widoczny sposób mi w tym pomagano. Vide Nixe i Szpilka oraz Iwonka.
Musiałam nastarczyć na trzy - ja jedna XL.

83. Data: 2011-11-07 22:37:06

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lis, 23:30, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Mon, 7 Nov 2011 14:28:19 -0800 (PST), Hanka napisa (a):
> W widoczny sposób mi w tym pomagano. Vide Nixe i Szpilka oraz Iwonka.
> Musiałam nastarczyć na trzy - ja jedna XL.
^^^^^^^^^^^^^^^
Chcialam - jak jusz :)

Ale, walcz.
Wszak walczysz nie tylko o zycie nienarodzonych,
ale i o swoje.
:)

84. Data: 2011-11-07 22:44:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 14:37:06 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> ^^^^^^^^^^^^^^^
> Chcialam - jak jusz :)
>
> Ale, walcz.
> Wszak walczysz nie tylko o zycie nienarodzonych,
> ale i o swoje.
> :)

Rzeco?

85. Data: 2011-11-07 22:45:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 16:28:04 -0600, Iwon(K)a napisał(a):

> znow biologia sie klania.....przez czas jakis, zeby byc dokladnym
> zaplodniona
> komorka jajowa- jest - zaplodniona komorka jajowa....
>
> Czy zygota jest czlowiekiem?- zalezy od punktu siedzenia. I to przyjmij do
> wiadomosci.

Spadaj.
PLONK

86. Data: 2011-11-07 22:47:59

Od: SuziQ <u...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-07 23:08, zażółcony pisze:

> Użytkownik "SuziQ" <u...@k...com> napisał w wiadomości

> No toś mnie zaskoczyła. Troszkę też mnie zaskoczyłaś tym, co
> tam Hance zacytowałaś ('kocham'). Ale to dobrze, lepiej mi się
> to wszystko układa.

słuchaj, zebysmy sie dobrze zrozumieli. Ja Ci niczego z tym kocham nie
narzucam, tylko uwazam, ze takich slow sie nie uzywa w rozmowie z
anonimowym rozmowca tym bardziej w stosunku do soboby, ktora sie
olewa, uwazajac za rozmowce rozemocjonowanego i nie majacego zbyt wiele
do powiedzenia. innymi slowy, rozmowce z ktorym nie ma sie kompletnie
o czym rozmawiac. j23 byl wobec mnie przynajmniej na tyle szczery
ze wprost mi owiedzial, ze nie ma ze mna kompletnie o czym rozmawiac - i
taka reakcje to ja rozumiem. kapujesz red?no, mam nadzieje, nie dodedkuj
sobie do tego za wiele.

> No dobrze, to dlaczego 'blabla' ? Nie lubisz, jak piszę
> wprost o Tobie ? Czy zarzucasz mi, że Cię cynicznie
> podpuszczam (tak jak Ty to robiłaś np. w stosunku do
> Lebowskiego - co właśnie napisałaś Hance) ?

> teraz jest dla mnie
> jaśniejsze, że w zasadzie ty cały czas mówisz o sobie.
> Tylko czasem zastępczo powołujesz się na tak konkretne osoby
> i sytuacje, że się trochę gubię.

nie dość jasne jeśli piszac"mówisz o sobie''masz na myśli moje wysiłki
zwrócenia ne siebie Twojej uwagi.od razu zatem pragnę sprostować *nie*
aha, i nie traktuj mnie jak ciekawy przypadek w Twojej domorosłej
psychiatrii, to mnie drażni.

--
skrócona lekcja światopogladowo - ustrojowa
http://pics.kuvaton.com/kuvei/isms.jpg

87. Data: 2011-11-07 22:50:04

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lis, 23:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Rzeco?

O jego zawartosc, znaczy. :)

88. Data: 2011-11-07 22:56:28

Od: "Iwon\(K\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spadaj.
> PLONK

niestety wiekszosc ktorzy, krzycza jak ty, nie maja nic merytorycznego do
powiedzenia
natomiast duzo w tym zawisci i emocji.

i.

89. Data: 2011-11-07 23:01:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 7 Nov 2011 14:50:04 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> O jego zawartosc, znaczy. :)

Zawartość... życia? - rzeconiby to ma być? To nadal enigmatyczne.

90. Data: 2011-11-07 23:17:32

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lis, 00:01, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Zawartość... życia? - rzeconiby to ma być? To nadal enigmatyczne.

Jestesmy kreatorami swojego zycia.
I akurat Ty o tym dobrze wiesz :)
No wiec, uwazam, ze rowniez nasze pobyty na psp sa
w jakims sensie kreowaniem / wypelnianiem naszego zycia.

Poniewaz spedzasz tu sporo czasu, wyszlo mi, ze
tutejsze rozmowy stanowia istotna czesc zawartosci Twojego
zycia. I o tym mowa, w tej "walce o zawartosc".

Choc moze slowo "walka" jest tu nieco na wyrost - mysle,
ze jest to dla Ciebie swoiste wyzwanie, owszem, ale takze
spora przyjemnosc.

czemu ludzie robia sobie takie rzeczy?
No to nara czubki
Osobowość przywódcy